CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. július 18., péntek

kép

Megjöttem. Tulajdonképpen nem tengernyi, csak pataknyi képet raktam fel. Vannak olyanok, amelyek nem túl publikusak... :D na ezeket nem fogjátok látni :D fürdőruhásat meg eleve nem rakok fel...agyonig be...szott állapotokat sem. ez utóbbit csak azért nem, mert nem rúgtunk be... :) Ezek anyósoméknál készültek a hétvégén, én sütöttem a húsikat. A többiek hálás közönség voltak. Lara Gyulán lefejelte izomból a szökőkút szélét, ez látható a homlokán. jó bámészkodást :)
naggggyon hideg volt
ez viszont meleg. Gyulán voltunk
Jól megérdemelt pihi
itt fejelt kb másfél perccel a kép készülése után
egy sült sajton osztozunk.
a leghálásabb... :)
Bacardi...
a főnök is megérkezett

kaja után nézve a spájzban
mi
terminátor törpe

4 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Ez a pelenka fejvedo kesz :DDD ki fogom en is probalni, mert allithato, nem kell meret belole :DDD es ugyis kinotte mar a kis csini kek kockas sapijat, amit meg otthonrol kaptunk es itt meg nem talalunk a mereteben - mint mar irtam az itteni `kollegaknak` joval nagyobb a feje :DDD

szorsi írta...

Verám! tényleg királyul néz ki benne a kis kalóz-csaj :D teljesen jó, bár lehet, hogy Dani icipici fejére még nagy is. vágjátok félbe a pelust! :) és akkor jobb lesz
úgy küldenék nektek sapit. de rózsaszín :D viszont van két kendőnk aminek simlédere (vagy mi) van és fiús szín. na elviszem anyukádnak és elküldi neked a dobozban! :) puszi

FRIDA írta...

láttalak titeket és töke irígy vagyok,hogy urad íyg toppon van a családi életben.Andrisom nagyon sokat melózik és ezért keveset van Pannával,de egyre inkább érzi a hiányát(mármint Panna). Sokszor nem akarja reggel kiengedni az ajtón :( Puszi és nagyon szépek vagytok..még mindig :)

Névtelen írta...

jaaj de jó képek ♥