CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. augusztus 5., kedd

tartozás

Sziasztok! Nagyon gáz, hogy nem írtam eddig, de valahogy sehogy nem jutottam gép elé. A nyaralás sem volt az igazi. Lara elfáradt és a klíma változás sem tett neki túl jót, egyik nap pedig Bécsben ki is bukott. Csak ordított és sírt és ki tudja még mit. Egy német hölgy is odajött hogy segítsen-e, mert csak annyit látott, h a gyerek a földön, anyukám meg én pedig állunk fölötte és a sírás kerülgetett minket is. hát én el is fáradtam ebben a nyaralásban. :( Na és azóta ezt pihenem ki. Haza is kellett jönnünk hamarabb, ezért aztán Renivel való találkozásom meghiúsult, amit nagyon sajnálok, úgy szerettem volna látni. Zadrikámról nem is beszélve, aki önhibáján kívül nem tudott velem találkozni. Szóval valójában semmi nem volt olyan, mint amit elképzeltem. De azért Lara sokszor nagyon jól elvolt, rajzolt, motorozott, sétált. De mióta itthon vagyunk, öt órákat alszik naponta! :)
Rengeteget beszél, mondatokat próbál mondani. Egyik kedvenc szavam: Bandita (jelentése: pancsika) Ezt ausztriában mondta, ahol egy olyan baba-barát szálloda és fürdő van, amibe még két hetes babát is lehet fürdetni. Majd erről mesélek többet, ha felteszem a képeket.
Állandóan azt mondja Larka, hogy menne-menne (menjünk) Mire megkérdezem: Hova menjünk? Válasz: bóa (Boltba) Annyira cukkkki :D:D:D lesz még gondja velünk az apjának, hogy mindketten boltba akarunk majd járni és költeni rucikra a havi fizut :D
Tulajdonképpen annyi szót mond, hogy már nem is tudok mit kiemelni. Ja és sok van amit magától mond. Valószínű egy-egy beszélgetés alkalmával jegyezte meg, mert én nem tanítottam neki. Ilyen például a mentő szó. :) meghallotta a nínót és mondta: mető
A kedvencek közé tartozik a simi és a szeme szó, amiket ő a következőképpen mond: vimi és veme :D és én mindig megértem mit akar mondani :) viszont a motor szó ami eddig momo volt, mostmár tökéletesítve lett MOTOR :)
Reggel felkel, kinyitja a csipáját és mondja hogy vitamin. Megkapja a kis vitaminját és indul a nap :)
Egyszer a boltból távozva köszöntem, hogy viszlát, mire larám másnap beköszönt egy nőnek, hogy vittán! :) magyarul viszlát :D nagyon büszke vagyok rá, mert nagyon okos.
viszont eljutottunk a dackorszakba kőkeményen. Bizony el-el durran az agyam. Csakazértis és csakazértsem csinál dolgokat. És eldobja magát és hisztizik. De oly hangosan és oly kellemetlen ez egy emberekkel teli helyen, hogy csak na. És emellett borzasztóan anyás. Volt olyan eset, hogy Andrástól el sem fogadta az innivalót, csak tőlem. És az alvás csak velem, és félpercenként: anyaanya... még anyukámmal is ezt csinálja, pedig őt majd minden nap látja! köthetik a mamaszitterek a nadrágjukat fel! :)
Szombaton a koszorúslányom lagzijába megyünk. Teljesen jó a statisztikám! A három koszorúslányból most esküdik a második, a harmadiknak pedig babája van! De sajnos aki elkapta a csokromat, még mindig nem házas! majd egy nyári fiú ;) ugye-ugye???? :D (akinek szól, az érti)
A burkoló végül befejezte a munkáját, a vizes ma végzett, kész a fürdő és a wc, gyönyörű a csempe, majd ha a tükör és a polc is fent van, fényképezek!
később jönnek majd a nyaralásos fotók, de most csak ennyire voltam képes! Köszönöm a blogkitüntetést, élni fogok vele, bár azon öt ismerősöm akiket kiválasztanék, már mind kiválasztottak! :( Szóval akkor lehet, hogy csak köszönet marad! puszi nektek

6 megjegyzés:

JD írta...

Örülök, hogy jelentkeztél! Lara tündéri :)) Puszi! Ja: és várom a képeket!

APPLE írta...

Hát felettébb élménydús nyaralás annyi szent! Rengeteg alma puszi nektek szép Hölgyek!

Puccos írta...

szia mia!!!!Hát tényleg mozgalmas lehetett.egyszer nekünk is haza kellett jönni egy nyaralásból hamarabb mert Pannám aki 15 hós volt nem evett 1 hétig semmit.csak fagyi tölcsért.utolso nap pedig bekőltőzőtt a gyerekülésbe és nem szállt ki.igy bepakoltunk és hazajöttünk.itthon felfalta a konyhát.várom a képeket

Reni írta...

Örülök,hogy jelentkeztél...sajnálom,hogy nemj ött össze a randi!

FRIDA írta...

wow..teljesen megértem a hisztis szitut :( Nálunk is megy már egy ideje,én meg roncsba megyek :(
Lara nagyon okos és ügyi,hogy ilyen sokat dumál már...talán ő is anyja lánya,mint az enyém? :D
puszi nektek

Névtelen írta...

Puszi Nektek is! :)
Nálunk a hisztit az uram így nevezi: " a Lányunk tökéletes munkaszervező!":)) Mindenkinek megmutatja vagy "mondja" h mi a feladata... s ha nem... :)))... Nevezzük erős akaratúnak! :)))
Nagyon sajnálom, hogy a nyaralást rövidebbre kellett fogjátok, ismerős ez ahelyzet , amikor rákészülsz, hogy kikapcsolódsz és a BébiBaba felborít minden eredeti elképzelést... Mi így aztán nyaralást nem is terveztünk idénre, elég nekünk egy-egy kolozsvári kiruccanás, de vendéglőbe nem megyünk mert egyedül kell ennie mindig valakinek... koncerten egyikünk ácsorog, míg a másik Babut hajkurássza és így tovább... szóval... kimerítő nálunk is a szórakozás! :))