CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 5., péntek

szeptember

Na sziasztok! Vége a nyári pihenésnek, bár nekem egy csöppet sem volt az. Nagyon elfoglalt voltam. :) hűűha :D
Annyi minden történt, hogy nem is tudom mit is írjak le. Ugye-ugye, hogy mindig írni kéne...
Szóval Lara beszél. Lehet vele beszélgetni, kifejezi magát és válaszol a kérdéseimre, nem is tudnám leírni, hogy milyen szavakat használ, talán inkább azt kéne, hogy mit nem tud. Annyira jó, hogy már mindent tud! a mondatok még nem mennek, ragozás még messze, de egy-két szóban elmondja, hogy mit akar. Sőt! a múltkor elveszett egy golyó, az egész család azt kereste, majd megkérdeztük Larától ,hogy hova tette. És annyit mondott,hogy "oda" és már rohant is és hozta. Ma reggel mondta nekem először, h "szejete" és megölelt. Én annyira boldog voltam és vagyok :) A kutya ha meg akarja nyalni, olyan cukin mondja neki, hogy "menj innen" :D
Sokat voltunk levegőn és ezért sem voltam gépnél. Na meg azért, mert borzasztóan anyás. ha kimegyek a szobából, már őrjöng. Naponta egyszer alszik 2-3 órát, este van, hogy későn fekszik, nekem akkor meg már nincs kedvem írni. Ha épp nem alszik, állandó foglalkozást igényel.
Imád rajzolni. Önmagát is összerajzolja, de a papírra is megy. Na meg kiabál többször naponta, hogy kéééta! ilyenkor megyünk az udvarra és rajzolunk krétával. Illetve nem is szoktam én lemenni, a fönti szomszédnak van két nagyobb lánya és egy kisfia, ők szokták lehívni Larát játszani. Órákat elvannak. Nagyon szereti őket. Felismeri az embereket, azokat is, akiket nagyon ritkán lát, sokuka név szerint is beazonosít. Nagyon gyorsan tanul, a memóriája kitűnő. Nem erőltettem az egyedül evést, mert nem tud. Eddig nem tudott. Odatettem a kajcsit, a kanalat, míg kiszaladtam a konyhába, mire visszajöttem egyedül evett. És tisztán. Aránylag tisztán. Örülök, hogy nem erőltettem, így ő jelezte, hogy mostmár készen áll arra, hogy önállóan étkezzen. Huncut kiscsirke, de nagyon erőszakos, ha nem az van amit ő akar. Próbálgatja a kis határokat, de írtó hisztis tud lenni. Ez leginkább a bankban zavart engem, mikor eldobta magát. Húúú de égő volt. De gyorsan kisegített egy ismerős anyuka és lefoglalta, amíg én elintéztem a dolgomat.
Júliusban elkezdtem csinálni a Forever Living Products termékeinek forgalmazását, de nem sima értékesítés, hanem tanácsadás is egyes betegségekre, problémákra, vagy csak az egészség megőrzésére. Na ezzel voltam annyira elfoglalva. De megérte. Supervisor lettem és ezáltal kivisznek egy hosszú hétvégére Porec-be egy horvát tréningre, bulira, fizetik az utazást, a négy csillagos szállodát és az all inclusive ellátást és mindezt két személyre. annyira örülök neki, nagyon büszke vagyok magamra! :)
Lara 15én kezdi a bölcsibe szoktatást. Kiváncsi vagyok,hogy most ebben a nagyon anyás korszakában hogyan fogja kezelni a helyzetet. Remélem annyira nem viseli meg, csak épp amennyire amúgy is kötelező. De mivel szereti a gyerekeket, biztos hamar pajtásokra fog találni. Így hát októbertől visszaállok a munkába. Várom már nagyon, kiváncsi vagyok, hogyan fog menni a két cég együtt, de majd meglátjuk. :) A lényeg, hogy egyik sem fog a család rovására menni.
Blogokat nagyon ritkán olvastam, de a fix emberekről nagyjából mindent tudok. Kommentelni nem tudtam, nem is akartam, nehogy kimaradjon valaki mert akkor baj van... :D
mindjárt rakok fel néhány képet is. mára befejezem, szép délutánt mindenkinek! puszi

1 megjegyzés:

FRIDA írta...

Na hát..ezzel már tényleg tartoztál..megint :D
Lara nagyon ügyes csajszi. Én Pannám is anyás..sztem ez egy korszak. Remélhetőleg majd mindent szépen kinőnek..gondolok itt a hiszikre is. Olyan mintha Pannámról írtál volna...egyformák ezek a gyereke :) Puszi és sok sikert Larának a bölcsihez,neked meg a meló(k)hoz :*