CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 5., péntek

néhány kép

Nem hoztam sok képet, úh ezzel érjétek be :D

Velem, szállás, Lara. Na neki már régesrég aludnia kéneMotorozás, hatalmas beleéléssel. Titta apja :D
Így jobban tud aludni, és apa is edzettebb lesz, hegynek felfelé :D
Önálló fürdés...és minden csupa víííz
Talált egy kispajtást magának, nagyon aranyosak voltak
Ilyenkor azt játsza, hogy elbújik és meg kell keresni. De mikor kérdezgetem, hogy hol van Lara, mindig elröhögi magát... :D:D:D még nem jött rá a játék lényegére
Kardosok(k) van aki érti :D
Merengés és Bacardi. Mi más? :D
Tücsök-töcsi :)
Koszorúslányom és egyben főiskolai barátnőm esküvője. Sajnos a fényképek többsége még nem érkezett el hozzám, így csak ennyit mutatok meg
ez egy igen jó kép. a hajpántom a fotósok kedvence lehetne. Nincs olyan kép, amin ne csillanna meg
megint iszik, mindig iszik...sógornőm a drága
Testvérek...
Legesleg...szejetem :)

2 megjegyzés:

Puccos írta...

Köszönjük a képeket.meg az irást is!!Már nagyon hiányoztál.Sokat gondoltam rád hogy megoldodtak e a dolgaid és hogy mi lehet Larával!!Ha lesz időd a macska klubba is irhatnál !!!PÁPÁ

Ancsika írta...

De jóóó, hogy újra itt vagy! Nagyörömmel olvastam újra rólatok. Lara csoda szép!
Szóval akkor már Ti is kóteroztok!? Csak nem melódia lesz?
Úgy látom minden rendben emberrel! Jól látom?
Csókica