CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 26., péntek

Bölcsi

Jövök, itt vagyok. Éppen a reggelimet csócsálom, a mézes teámat iszom és mindezt teszem a blogolás mellett, egyedül. Merthogy a csajom fél nyolc óta a bölcsiben van. De ne szaladjak ennyire előre, kezdem a múlt héttel. Mert az volt az eredeti szokatási hete Larának. Hétfőn betaknyosodott hajnalra, de elvittem, hogy szóljak valószínű beteg lesz. Azt mondták, maradjon ha nem lázas. Maradt, de nem érezte jól magát. Kicsit játszott, kicsit rajzolt. 10re mentünk, fél 12kor, ebéd előtt eljöttünk. Másnapra belázasodott, szerdán benéztünk egy kis udvari játszásra, de annyira sírt attól, hogy beteg, hogy inkább nem is kisérleteztünk tovább. Hazajöttünk és kigyógyítottuk egymást.

Eljött a hétfő, most hétfő. Fél 9re mentünk, a csajszi olyan jól eljátszott és mindent körbenézett, nevetgélt, olyan igazi önmaga volt. Asszem egyszer hozott oda egy könyvet, hogy olvassam el neki, de akkor jött Peti és elküldtem vele játszani. Hát Peti egy külön sztori. 10-en lesznek a csoportban, de még nincs mindenki beszokatva, 5lány, 5fiú. Ebből két kisfiú és négy lány már bent van, az enyémmel együtt. Nade!!! Nimród hiányzik, ezért Peti egyszál maga maradt. Az összes csaj megveszik érte és kiabálnak egész nap és keresik Petit és mondanom sem kell van ízlésük, a leghelyesebb, legkedvesebb kisfiú akit eddig láttam a bölcsiben, merthogy a szomszéd szobában azért vannak pasik, csak idősebbek. De azok nem kellenek a csajainknak :)
Megebédeltünk(paradicsomfőzelék, húsgombóc,krumpli) és hazajöttünk.

Kedd. reggeli után mentünk, szintén nagyon jól elvolt, nem hiányoztam neki, bár bent voltam a teremben. Ma is tízórai után kimentek az udvarra játszani. Gesztenyét szedtek a nagyobbakkal és Lara nagyon élvezte, hogy jobbról-balról egy-egy nagyon gyerkőc rángatja, hogy Gyeje Laja gesztenyézni :D :D :D :D :D később másra vélném ezt a mondatot, de most még :D :D
Ebéd (alföldi húsleves, túrógombóc) és jöttünk haza.

Szerda. Már tegnap el akartak küldeni, de a felügyelőség ott volt, így nem tudtak. Pont úgy ahogy ma sem. Így megint végignéztem, ahogy Lara jól érzi magát, cseppet sem hiányolja az otthoni dolgokat, hagyja, hogy öltöztessék, vetkőztessék, babázzák, gyúrmázzák. De hát ki nem szereti, ha babusgatják?! :D Ebéd (karfiolfőzelék, krumpli, hús, alma) Még alvás előtt eljöttünk.

Csütörtök. Fél nyolcra mentünk, hogy ott is tudjunk reggelizni. Senki nem evett rendesen a csoportból, de Lara 5darab háromszög alakú májkrémes kenyeret evett meg, plussz a szomszéd otthagyott paradicsomát és szendvicsét :D Reggeli után elküldött a gondozónéni, jöjjek vissza délre, hogy ebéd után már lásson a csaj. El kellett tőle köszönnöm, de le se szarta, hogy elmegyek, inkább kereste a kék labdáját, ami a konyhás kocsi alá gurult. Ja és miután megvolt a labda, Betti gondozónénivel, Dóri kispajtással visszatolták a konyhára a zsúrkocsit. Két pindúr banyóca olyan vígan ment, nagyon felelősségteljesen tolták :)
Visszamentem délre, mire közölték, hogy megpróbálják elaltatni. Jót nevettem magamban és kicsit szorongtam is, merthogy baromi nehezen alszik ám el délben. Van hogy csak kettőkor. Na nem telt el annyi idő, hogy kiforduljak az ajtón, már szóltak, hogy anyuka jöjjön vissza, mert Lara magához ölelte a Fülest és kb 1percig simogatták a hátát. Már alszik is. Nagyon boldog voltam mert elmondásuk szerint 1szer mondta egész délelőtt, hogy anya, meg egyszer elsírta magát, de miután megszeretgették már el is felejtette, hogy mi a baja. :) Találkozásunkkor, ébredés után annyit tudott mondani arra a kérdésemre, hogy jössz haza?,hogy 'nem, maci!' :D hát legyen, de én mégis hazahoztam :D

A mai nap. Andrással együtt vittük reggel a csajt, átöltözött, András rakta el a ruháját, hogy tudja mit hova kell és jött a gondozónéni. Lara épp belemerült valami kinti munkába, mikor odaszóltam neki: 'Nézd Lara, ott van Peti!' Szerintetek?????????? :D Puszit nem kaptam, elköszönni nem köszönt el, rohant be és már ugrott is Peti karjaiba :D így azt mondta a gondozónéni, hogy hazajöhetünk. Nincs sírás, Peti van :D :D :D :D

Írnék még, de most mennem kell. Majd jövök a beszédfejlődéssel, egy videoval, ha sikerül leszednem a telefonról és pár képpel. Nagy igéretek ezek, de remélem egy hétnél kevesebb időbe fog telni :) pussssz, szép napot

7 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Wow! Ez egy igazi siker sztori! Ilyet meg nem is hallottam! Puszi nektek!

Kisvakond írta...

Szuper:)
Annyira egyformán változott most az életünk:)Szorítok Nektek és jövök olvasni a további fejleményeket:)

Reni írta...

Csak Így tovább Lara!!!

FRIDA írta...

Tisztára könnyekig hatódtam,hogy ez a Lara milyen nagy lány ;) Sok sikert a továbbikhoz is :*

Névtelen írta...

Jajj de jóó! jajj de jó!!! :)

Zadri írta...

Halihóóóó! Gratula a drága okos ügyes jánykádhoz, olyan mint az anyuja :) :D Nagyon könnyen veszi az akadályt, ez igen! A képek mikor jönnek? Várom ám!! Sok sok sok puszi!

Mariann írta...

De jó, ügyesek vagytok! :)
Nekem is nagyon jól beilleszkedtek az oviba mindketten.