CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 11., csütörtök

megint én

Ismét vagyok. Ma voltak a gondozónénik családlátogatáson, megnézték hol lakik Lara és a saját környezetében is kiváncsiak voltak rá. Mondanom sem kell, hogy produkálta magát a lány, dobálta a játékokat, huncutkodott, megharapott, rá sem ismertem. De ennek ellenére megcsillogtatta nyelvi tudásait is és nagyon tetszett Ica néninek és Bettinek. Elmondták, hogy miket is kell beszerezni. Gyorsan felöltöztünk, hogy elinduljunk cipőt venni. Valamikor februárban kapott egy zárt cipőt, de bummmmm...kinőtte, úgy járt benne, mint egy jeti. Úgyhogy az egy tervezett cipőből rögtön kettő lett. Egyet meg kellett venni, az egész városban az az egy volt, de ugye ez drágább. Viszont a második nem olyan sürgős, kedden délután hozzák és eltetettem egyet. Próbáltam kicsit sötétebb mályva színt választani, hogy ne legyen feltűnő, hogy tiszta retek a sárban játszástól. Na meg ugye a zacskó pelus, a szalvéta, a pézsé, az üzenőfüzet, a franciakockás spirál füzet ésatöbbiésatöbbi. De nagyon élveztem a kis vásárlásunkat, csak az a kár,hogy András nem tudott velünk jönni. Ő ugyanis vidéken volt/van még mindig. Ez azért is gáz, mert ma van a házassági évfordulónk. Kap tőlem többek között egy nagyon szexi fehérneműt! :) Biztos örül neki, de remélem nekem adja :D :D :D Bár igen ízlésesen mutatna rajta is :D
Más. De mi más? Jaaa igen, megjött az új flotta telefonom, nagggggyon kafiiii :) ezt kaptam Andrástól a házassági évfordulónkra, a névnapomra, mikulásra, karácsonyra és azt hiszem árába még a szülinapom is belefér :D :D :D De hát megérdemlem, vagy nem? :)
Még másabb. Japán barátaink vannak itt, holnap lesz kiállításuk, aztán egy jó kis Sayonara party veszi kezdetét. A Welcome partyt Lara nagyon jól bírta, egészen sokáig fent volt, remélem most sem lesz ez másképp, szeretném legalább a vacsi végét megvárni.
Vasárnap mentünk volna Pestre. Bútort nézni, meg olyan régóta kíváncsi vagyok a Bodies kiállításra. De sajnos anyukám megemelte Larát és olyan rosszul sikerült, hogy mozdulni sem bír. Na bummm. Majd legközelebb.
Nem is írok mást, jön az ünnepi pizzánk nemsokára és Lara még játszik a gyerekekkel. Rendbeszedem magam, hátha a Zuram is hazatéved már egyszer!

Jó éjt mindenkinek!

4 megjegyzés:

Zadri írta...

Boldog häzassägi evfordulot! :) Remelem jol telt az este :) Nem välaszoltäl az iwiwen, pedig irtam neked levelet :( MÄr jo pär napja... Na mindegy tulteszem äm magam rajta :D Laränak hajrä a bolcsihez, majd irj gyakrabban mit szol hozzä. Csokok! Sok!

FRIDA írta...

Én is boldogságos házassági évfordulót akarok neked mondani :) Lara??? kíváncsi vagyok a bölcsire puszik:*

Névtelen írta...

Visszaolvastam, elsősorban a beszédhez hatalmas gratula!! :) másodsorban a Foreverhez!!!! (Húh, nem semmi előrehaladás!!)Harmadsorban meg a házasságotokhoz, pontosabban az évfordulóhoz!! :) Mondhatom azt, hogy tartson "forever"?? :))

Puszi!

Ui. Jah és a bölcsire kíváncsi vagyok én is, tessék kéremszépen minden apró részletről beszámolni (jajj, de kíváncsi vagyok nálunk hogy lesz, bár Zsuzsókám csak tavasztól megy... ha nem akkor ősztől...)

JD írta...

Puszillak Szorsikám!
Boldog házassági évfordulót utólag is! Örülök, hogy minden okés Veletek!