CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. november 7., péntek

vagyok

Na csak megérkeztem, írok pár sort. Mióta nem írtam - a képek nem számítanak - azóta sok dolog történt. Lara a kezdeti bölcsi-imádatból elment egy egészen más irányba. Sírt mikor meglátta a bölcsi kerítését és ordított ha mentem érte. Mikor megérkeztünk és sírt, nagyon megijedtem, de mindig megvártam kint h meddig sír és sosem tartott sokáig, csak míg kifordultam az ajtón. Tehát ez nekem szólt, h rohadjak meg amiért otthagyom. Fájt a szívem, de tudtam, hogy nagyon jól érzi magát és nem hiányol napközben. Mikor érte mentem, a stressz ütött ki a csajon, ez sem tartott tovább mint fél perc. Aztán eljött ismét az az idő - és ez tart már elég régóta - hogy alig várja az indulást. Volt egy aranyos, illetve kettő aranyos sztori. Az egyik, mikor este 10kor a pizsijére felvette a kabátot és húzta a cipőjét. Kérdeztem, hogy hova megy, mire válaszolta, MENEK BŐTIBE :) A másik sztori hajnal 5kor történt, kipattant a szeme és kiabált: jójeggelt. és már öltözött is és indult volna a lelencbe :D Nagyon aranyos ilyenkor. Mindig visz valami játékot, könyvet, mérőszalagot...hogy megmutatja a DEJEKEKnek.
A gondozónénik elmondása alapján (amit én otthon nem tapasztalok) rengeteget eszik. Volt, hogy a szomszéd csoportból kellett kérni még kaját, mert Lara még éhes volt. Hát istenem, ha nem adunk neki otthon :D Rengeteget beszél, szépen ragoz és mondatokban fejezi ki magát. Mondókázik saját magától, követeli a dvd-t, méghozzá a Gryllus Vilmos Maszkabál címűjét, kiabálja, hogy ZENE, BÁ-BÁ MATABÁ (bál,bál, maszkabál)
Rendkívül okos kislány, mindent ami szemét azt egyenesen viszi a TEMETE/SZEMETE-be (szemetes). Mindenhez kommentál, ahhoz is ha aludni, fürdeni, enni készül és ahhoz is, hogy ki hol van és mit csinál. Rendszeresen telefonál a nagyszülőkkel és olyan jó látni, hogy már nem egyoldalú a kommunikáció, kérdésekre vagy csak mondatokra már nagyon ügyesen reagál. Amint leteszi a telefont, mondja, hogy: MAMA JÖNT! :) ezt még nem sikerült megtanulnia, hogy vagy jön, vagy jött, de semmiképp sem jönt! :D
Imádja a Noddy nevezetű mesekönyvét. Ennyire még semmihez sem ragaszkodott ilyen hosszú ideig. Gyönyörűen lapozgatja, keresi a figurákat, névszerint nevezi őket. A rendőrbácsit mostmár rendőrapunak hívja :D
na most megyek, mert a munkahelyemen vagyok és jöttek. szóval dolgoznom kell :)
Tündikém már nagyon várom, hogy épségben megérkezzen a kannácska és a mellékelt finomság! :) jelentkezem!

jó hétvégét mindenkinek!

puszi

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jóó, h írtál!!!
Mennyi ideig tartott a beszokatás?

Neked milyen volt újra visszamenni dolgozni?

Én már nagyon várom, de adtam még magunknak fél évet! ;)

Puszi!

Zadri írta...

Köszi, a jobbulást és a "megértést"! Te tudod miről van szó! ;)Még csak most olvastam a cboxomat azóta...
Larán meg csak ámulok-bámulok, milyen ügyesen beszél! Mert ez már BESZÉD! :) :D HOgy bírod a melóhelyeket? Minden oké? Gondolom élvezed a pörgős létet :)
Noddys könyvet meg pont szombaton vettünk Csonginak, addig csak ilyen reklámos noddys pici könyve volt, imádja mindegyiket. Bár ő még nagyon messze van tőle, hogy megmondja ki-kicsoda, de ha kérdezem megkeresi és megmutatja :D
Hiányzol ám...
Ne dolgozd agyon magad!
Puszi a családnak!

FRIDA írta...

Én is olvastalak és már nem most,de valahogy elfelejtettem kommentelni. Tényleg nagyon ügyes Lara. Pelussal hogy álltok? Most semmi értelmes nem jutik a fejembe..be is fejezem magam :D Puszik nektek:*

Reni írta...

Örülök,hogy jelentkeztél!

k.kata írta...

Szia! Nemtudom emlékszel-e rám, amikor először elkezdtem babanetezni, akkor még soszor szoktál jönni. Valahogy a te neved ugrik mindig be, amikor emlékszem a kezdetekre. A gyerkőceink is egyidősek. Mekkorát nőtt Lara, és milyen okos-ügyes kiscsaj. Örülök, hogy jól érzi magát a bölcsibe. Bálintm januárba megy, és nagyon jó a lelkemnek, ha azt olvasom, hogy egy gyerkőc jól érzi ott magát. Remélem Bálintomnak is könnyen megy majd, mert én már most izgulok nagyon. puszi nektek. k.kata