CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. június 5., csütörtök

formás popsi, játszóbölcsi

Voltunk reggel játszóbölcsiben, Larámat leginkább a szoba közepén lévő csúszda kötötte le, olyannyira, hogy szinte le-s-föl rohangált és csúszkált rajta egy órán keresztül. na de mellette azért még tologatta a babakocsikat, meg a gondozónéni 5 percre le tudta ültetni valami feladattal :D Annyira cuki volt. :) Aztán már fel volt öltözve, visszaszökött és megpróbált cipőben is lecsúszni. Ez pedig egy baromi látványos fejessel ért véget, amin tompított a két még bent lévő anyuka és a gondozó néni. Lesz még SOKK, ha a gyerekem bölcsis lesz :)

Régóta áhítozom már a formás lábakról és feszes popsiról. Soha nem rendeltem még semmit tévéből, ki tudja milyen ,azt mondanak amit akarnak. No de az egyik boltban láttam kitéve a Leg Magic-et, gondoltam ráállok és kipróbálom. Hűűűha alig bírtam leszállni oly hatékonyan végezte a dolgát. Átrágtam a dolgot és ma elmentem egy sportboltba, hogy megvegyem. És az eladó kérdezte az előttem lévő hölgyet, aki épp cipőt vett, hogy tud-e várni 10percet, mert akkor érvénybe lép az,h bizonyos összeg után 3000forintos vásárlási utalványt kap. Na ő nem ért rá, én viszont nem voltam rest és kiálltam a sorból :D Szeptemberig kell levásárolni, így azt hiszem még jól is jártam! :) Andrásom este összeszereli és nekiállok az edzésnek. Nagyon várom az eredményt, majd mellékelem a popsimat nektek! :) Apple és talán még a strandra is kimehetek! :)

pusszantás mindenkinek

8 megjegyzés:

APPLE írta...

Orsay! Háááááát szerintem már most sem rontanád a városképet... Cska bátran Hölgyem! Hihi! Én már évekkel ezelőtt rájöttem, hogy itthon UTÁLOK edzeni, mert rémesen unalmas számomra. Az edőterem, uszoda viszont isteni élmény, hiszen sokan vagyunk, inspirálnak az edzőtársakm dumcsizunk egy-két szót, stb. De a LÉNYEG: Let's GO és HAJRÁ-HAJRÁ-HAJRÁ!!!

Kisvakond írta...

Én Karácsonyra apától kaptam, és igen látványos a hatása. Még van hova fejlődnöm, de a Karácsony előttihez képest már látványos. Sok sikert és kitartást:o).

beja10 írta...

Szia Orsi!
Kitartást neked én még győzködöm magam.Máté is megy bölcsibe szeptembertől.Tegnap volt szülői 15-en lesznek egy csoportba és 2 lány lesz köztük.Én meg mehetek munkát keresni.Jók legyetek puszi.

JD írta...

Hajrá Orsim! Szurkolok! A csajod meg ügyi lesz! :)

Mariann írta...

Nekem is kell:)) Hogy néz ki egyáltalán? És mennyibe került?

szorsi írta...

http://www.topshop.hu/index.asp?tn=productview&pid=61834&med=sem&cmod=prod&orig=mcn&brd=ts&ctn=hu&vir=no&referrer=GoogleAdwordsSearch&src=ts_fitness_legmagic_leg%20magic_1667223100&gclid=CK6LmMyO6ZMCFRg1Zwod_kWDWw

marigoldom itt megtalálsz minden infot. bár én a hervisben vettem! puszi

köszi lányok a szurkolást, igyexem helytállni és talán lassan (na nem a sport miatt nem érek rá) már blogot is írok :D puszi

Mariann írta...

Köszi, meg fogom nézni! Rámférne egy ks popsi-igazítás:))

sz_orsi írta...

Marigold drágám! Hajrá-hajrá!!!!! :)