CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. június 13., péntek

muffin

Ma kis kuktám akadt a konyhában. Miután a Cora-ban vásároltunk és beszereztük az új rózsaszín dobozos epres muffin alapot, gondoltuk gyorsan ki is próbáljuk.

Lara kukta feladata első körben a papír kapszlik elhelyezése volt. Mondanom sem kell, hogy addig ügyeskedett, míg a 12 papírból csak 11 maradt. És nem találtuk meg :) na sebaj, akkor csak 11 muffin készül, ezen nem akadunk fel.
A hiányzó kapszliba való anyagnak viszont jó helye volt Lara fején, haján, ruháján :D Mert bár arról nem készült kép, az összekevert alapanyagokat belekanalaztuk a kosárkákba. Lara is kapott kiskanalat, de ő inkább először a kisujját dugdosta a krémbe aztán a számba, majd később a kiskanállal inkább kiette az anyagot :)

Bizony, ezek kerültek rá a muffinok tetejéreGondosan ügyeltünk a helyes és pontos sütési időre...



A kész muffinokat a cukormázzal kentük.
a szivecskéket anya fel, Lara leszedte
És továbbra is csak kente és kente és kente és kente és kente... :)
és ette és ette és ette...
És bár nem nyerne díjat a muffin szépségversenyen, de együtt csináltuk és nagyon élveztük és nekünk akkor is ez a világon a legfinomabb és legszebb. Na meg Lara frissen vágott haja, amit altatásban én készítettem. :) olyan mesefigura feje lett így. nem tudom a nevét a figurának, de ha valaki rájön, az írja meg. valakire nagyon hasonlít :D
És az új járgány... esőben próbáltuk ki és le sem szállt róla, én meg csak köröztem és köröztem és köröztem, ő meg csak nevetett és nevetett és nagy szája volt, mert esőkabát és tutyi volt a fején :D
Szép jó éjt mindenkinek ezekkel a képekkel. van videom is, ha sikerül felteszem őket!

11 megjegyzés:

APPLE írta...

Találóan: annyira édes!!! Hihi! De tééééééééééényleg, csuda gyönyörű nőci! Szerintem talán egy kedves Nici-figura... Ééééééés még azt is látom hogy két kapszli összetapadt: 2 in 1

Mariann írta...

Nem tudom a rajzfilm-figura nevét... de a csajszid gyönyörű... és milyen naaagy segítség volt:))

sz_orsi írta...

apple talán kisbirka?? :D :D :D

sz_orsi írta...

marigold nagy bizony! és pont elég idő alatt sült meg, ami még érdekelte és lekötötte a figyelmét. tovább már nem bírta volna. :) pusszantás nektek

Mariann írta...

Máté is imád segíteni,igaz, olyankor szinte visszafelé haladok:))

Ancsika írta...

végig rözyögtem az egészet!!! Klasszak ezek az együtt sütögetések; Anya meg humorosan adta elö nekünk! Csudi jó volt! :))))

Kisvakond írta...

De jó kis írás volt ez:)
Nekem ez a séró a varázsceruzás kisfiúra emlékeztet:o)

JD írta...

Nagyon aranyos a csajszi... a nevén még gondolkozom :D És tényleg csuda finom lehetett a muffinotok :)

Reni írta...

Most mondanám,hogy Rám hasonlít Lara...én is így néztem ki anno...de nem mondom,mert még azt hiszi valaki,hogy szépnek látom magamat!

Puccos írta...

szerintem is a varázscerúzás rajzfilmbeli kisfickóra!!!!már én is néztem ezt a muffint!!ügyik vagytok!!!!

Lina írta...

Na igen, így kell muffint gyártani.:))