CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. április 7., hétfő

hétvége

Kellemes hétfő délelőttöt mindenkinek. Nekem azért kellemes többek között, mert befizettem a Londoni utazásunk hátralevő részét, ennek eredményeképpen már nem nehéz a pénztárcám :) De sebaj, nagyon várjuk már.
A hétvége jól telt, Andrásnak dolga volt Pesten szombaton, ezért összerántotta a kiscsaládot és minket is felvitt. Elintéztük amit kellett, aztán elmentünk Tropicariumot nézni. Még sosem voltam, de nekem tetszett. Larát elbűvölte a sok színes és csillogó hal, akik voltak olyan kedvesek és "leereszkedtek" a csajom szintjére, mármint magasságban, ezáltal még meg is tudta őket fogni az üvegen keresztül. Nagyon tetszett neki, hogy mozognak. Na és biztos túristákhoz szokott halak, mert mikor megkértem az egyiket, hogy ugyan álljon már meg, hamár úgyis felém van fordulva, nagyon szívélyesen megtette. Megvárta még lefotózom, illedelmesen megköszöntem és ő rohant is tovább a dolgára. Rendkívül kedves halacska volt. Sajnos telefonnal készült a kép, de amint letöltöttem, felrakom.
Találkoztunk a Megasztáros Boogy (nemtom hogy kell leírni, ejtsd: bugi :D ) és Larám megfogta a felesége/barátnője (?) kezét és elindult vele sétálni. Hú de jó volt :D Én meg úgy tettem, mintha nem bámulnám őket :D:D:D:D hanem tök természetes, hogy egy ismert ember van a közelemben :D
Lara egész nap gyönyörűen viselkedett, egy hangja nem volt. Természetesen korán elaludt :)
Vasárnap Bridge Játékfesztivál volt a Tiszaligetben, rengeteg játék az egészen kicsiktől az egészen nagyokig. Lara talált magának egy medencét tele műanyag labdával és abban lubickolt. Nagyon élvezte, hatalmasakat sikongatott és fülig ért a szája, este hozom a képeket, ha lesz időm. Jöttek a barátaink is, a gyerkőcök nagyon jót játszottak, most is megmutatkozott, hogy milyen fontos a gyereknek a gyerekek társasága. :) Este vacsora fotózáson voltunk, ettünk isteni finomakat és könnyűeket, mindenből egy picit :D
Az éjszakánk borzalmas volt, jön az újabb fogacska, ettől aztán sikított a csajom, nagyon fájt neki. Szerintem nem is a kúptól, hanem a fáradtságtól esett össze pár óra múlva :( Nagyon sajnálom őt, bárcsak segíthetnék ennél többet is rajta. De mikor fáj a foga, nem hajlandó semmit sem rágni. Pedig biztos könnyebben áttörne. Na mindegy.
Újat tanult. Van állatos könyvünk és minden állatnak szoktam mondani, hogy az mit mond. Kutya-vau, boci-múú (és olyan frankón utánoztam is, hogy felemeltem a fejem) (inkább illett volna a farkas vonyításához, de nekem így mulatságosabb volt). Tegnap előtt nézegettük a könyvet, Lara rámutatott a bocira, és mondta mmmmmmmmmmmmm és felemelte a fejét. Majd megzabáltam :D A következő okosság: Tisztába raktam és épp vettem ki a törlőkendőt, mikor elvette a kezemből és megtörölte magának :D:D Azt hittem rosszul látok, de azóta már ismétlődött. Plusz, ma be akarta magát pelenkázni, ruhán keresztül természetesen, de annyira hajolt előre, hogy orra bukott. De akkor is nagyon ügyes volt!
Még csinált valamit, de nem jut eszembe. Le kellett volna jegyzetelnem egyből.
Na majd pótolom ha eszembe jut. puszi nektek, szép napot!

4 megjegyzés:

Puccos írta...

Na nektek is jó mozgalmas volt a hétvégétek!!!Mi is készülünk a tropicáriumba nem tudom mikor jutunk el.Pusza

APPLE írta...

Igazán kedves írás volt, nagyon klassz volt olvasni!!! :):)
Lara kisasszonynak kitartás a fogacskához!!! Neked pedig puszi!

Névtelen írta...

Most értem ide... mi is fogzunk ...ezerrel... :( Nagyon nehéz időszak ez...
Hogy milyen ügyes a Csajod???!! Fantasztikus!!! ♥

JD írta...

Haláli csajszik vagytok, ismét egy élmény volt olvasni :) Puszi!