CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. április 2., szerda

hmm nincs cím

Lássuk csak. Nem történik semmi különös. Telik a nap, szerintem jöhet még fogacska a közeljövőben, mert lánykám nyűgöske, bár semmi baja nincs, ha egész nap sétálunk vagy itthon ülök vele a földön és mesét olvasok, fogócskázunk. Így hát ezt teszem, a rendrakás pedig megvár addig míg András haza nem ér. :)
Aranyos volt délelőtt. Van egy embernagyságú tükör az előszobánkban (babanetes albumban már látszódott) és régebben azt játszottuk Larával, hogy belógattuk a kis fejét, hogy lássa magát, aztán vissza, hogy ne lássa és így tovább, ezt nagyon élvezte. De mostanában én nem csináltam, lehet András igen. Na de a lényeg, hogy kinézek a konyhából és mit látok: a gyerek áll a tükör előtt, majd ellép, majd vissza,hogy újra lássa magát és megint ki. :) annyira drága volt. Ezalatt a 10perc alatt elmosogattam :D ja és még egy capuccino is belefért. Na mondjuk az gyorsan :D
Mi történt még. Ja igen. Szóval nem értem, hogy a gyerekek min tudnak annyira jót röhögni. Ma leült a szekrény és az ágy közé, a kis kuckójába, de ahogy leült beverte a fejét. Mondtam neki, hogy semmi baj, bumm volt. Erre elkezdett kacagni. Majd megismételtem még vagy 15ször a bumm-ot és majd eldőlt a röhögéstől. :D:D:D:D nem értem, na mindegy. A múltkor meg András felém dobta a labdát, én meg pont fogtam Lara kisszékét. A reflexem működött, visszaütöttem a labdát a székkel. Na, akkor meg ezen kacagott vagy negyed órát. :D:D:D Olyan igazán csajos babakacaj! :) imádom
Emlékeztek régebben írtam, hogy nagy projektben vagyok benne, nyakig. És szurkoljatok. Na és még véletlenül sem babaprojekt. Hát úgy néz ki (bár hát-tal nem kezdünk mondatot), hogy az nem jön össze. A projekt neve Kanada volt. Sajnos (és őszintén mondom a szívem szakad meg) idén semmiképp. És még csak nem is rajtam múlt. Na, de hogy kicsit kárpótoljam magam és a Zuramat, elmegyünk egy hétre Londonba. Már voltam kétszer, de egyszer nagyon kicsi voltam, másodjára meg idegenvezetni osztállyal és hát az igazán nem az odafigyelésről szólt. :) Ezért most nagyon örülök, hogy kettesben végigbarangolhatjuk a várost. Kint lesz még egy barátunk, aki hamarabb indul, és már kint van kettő, ott dolgoznak, akikkel biztos lesz egy-két nap, hogy találkozunk. De az egész inkább egy csapatépítő tréning lesz kettőnknek, egy romantikus hét a Temze partján. Nagyon ránk fér több okból is :) Jajj de mennék máááááááááááááááááááááááááááááááááááááááár!
Kedves Apple! A Madame Tussaud panoptikumban neked fogok csinálni egy képet, amin én leszek látható a személyi edzőmmel! :) Akik nem tudják ki az edzőm, most biztos kiváncsiak :D:D de majd meglátjátok, a kép közölve lesz itt! :)
Mi mást írhatnék. Ja megvan. Nem annyira fontos, de nekem írtó jól esett és említésre méltó, hogy hosszú idő után Larával délután kettesben szunyáltunk. Felém volt fordulva, keze rajtam, és éreztem a kis leheletét. Az pedig olyan finooooom!!!!!!! Hihetetlenül szeretem. Jelezném, hogy mikor alszik úgy meg lehet nyomkodni. Mikor ébren van futkoshatok utána pusziért. De azért mikor mondom neki, hogy Szeretlek és átölelem (minden tisztázáskor) akkor átkarol és csak szorít. Később megkérdezem, hogy szereted anyát? és akkor jön, nyom egy puszit (tátott szájjal, mind a 8foggal :D ) az arcomra vagy ahova sikerül és átölel és szorít és mondja: szejee. Hát ezért érdemes élni és csinálni amit csinálok. Eléggé elérzékenyültem most. Biztos a forraltbor beszél belőlem, amit most ittam meg és nagyon elfáradtam tőle. De muszáj volt, mert apukám beteg és megígértem neki, hogy együtt forraltborozunk. Ő otthon, én itthon és egymásra gondolunk :) Az ígéret szép szó...a többit tudjátok!
puszi, megyek aludni :D

7 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Nagyon jó volt olvasni a soraidat és én is elérzékenyültem, edig elhiheted: reggel 1/2 9-kor nincs bennem forralt bor...
Csenge is pont ilyen velem, Zsoma már más, ő pasi, ő is kimutatja, hogy szeret, de egész másként, mint a csajszi:) Annyira jó őket szeretni:)
Nagyon örülök, hogy mentek apával kettecskén csapatéptőtréningre, de akkor flipchart táblát feltélenül vigyetek:D Érezzétek Magatokat nagyon jól!
Apukádnak jobbulást kívánok!

Puccos írta...

Hiába mondja Vaxi nálunk Marci az aki őlel puszil szeret.Panna még egy puszit se volt hajlandó addni!Rozi ő már olyan vegyes.Szóval szerintem a pasik anyásabbak!De jó hogy mentek messzire.De Lora rohadtul fog hiányozni bár te már voltál távol tőle.Akkor viszont apa vele volt.ha mind a ketten messze lesztek nektek még szarabb lesz!Jaj remélem érted.Én nyugisabb vagyok ha kettőnk közül valaki itthon van vele.

szorsi írta...

Vaxi, mindenképp viszünk táblát :) :D
Mi rokonlelkek vagyunk valahol, ezért érezzük nagyjából ugyanazt ;) na meg hát még biztos ezer másik nő is, de őket nem ismerem! :)
Puccoskám, jól megnyugtattál! írhattad volna mondjuk, hogy hiányozni, fog, de rátok fér meg ne aggódjak meg stb. egyébként mikor brüsszelben voltam sem andrással volt, hanem anyukámmal. na erről ennyit. biztos kezekben tudom a csajt, a legjobb helyen lesz ahol valaha is lehet és már nagyon kell a pihenés! :)
puszi nektek

Ancsika írta...

olyan jó volt olvasni!!! :) Csak az a baj, hogy hamar elmúlik. Hál Istennek Max rettenetesen bújós, szeretös; söt túlságosan is. Képzelheted itt a hideg németek közt. Néha csak kamilláznak, ha valakit egyáltalán megölel; uram bocsá`még meg is puszil. Ilyenkor én jókat röhögök magamban! Na, mindegy! Ö ilyen, mert gondolom alapból ilyen, meg így is neveltem, hogy igenis mutassa ki az érzelmeit. Csak sajnos egyre ritkábban vannak már ilyen nagy szeretös pillanatok. Ha kérek egy puszit, akkor mostanában azt mondja: "majd késöbb!"
És van olyan is még szerencsére, hogy beül az ölembe és szorít, ahogy csak bír és 10000000 puszit kapok. Minden pillanatát élvezem, mert lassan már ciki lesz neki Anyát megpuszilni. :(
Az útért irígy vagyok, de nagyon! Azért jó utat és klassz idötöltést kívánok. Néha-néha gondolj majd ránk is! :))
Pusz♥

Eszter írta...

jajj de jó, hogy mentek Londonba!!!!♥

Eszter írta...

Puccoska meg keveri Lorámat a Laráddal, dehát ez van :D

JD írta...

*Meghatódós, mosolygós smiley*