CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 31., hétfő

8.fog

Kibújt a nyolcadik fogacskánk is! Nagyon örülök neki, hogy mostmár tudom miért volt nyűgös a lánykám.
Ma egész nap anyukáméknál voltunk a kertben, Lara úgy élvezte! Van kutyánk és neki mutatta meg, hogy hol a szeme, a kutyus orra, a füle. (Ezen testrészét egy kicsit összenyomorgatta) A haját is meghúzgálta, de ez a jámbor állat tűrte. Annyira édes volt. Lara egész nap 1órát aludt délelőtt és egy hangja nem volt. Itthon a négy fal között nem bírok vele. Kint a szabad levegőn, ahol nincs korlátozva (pl nem bolt, parkoló vagy utca) nagyon nagyokat tud játszani. Hapci virágot szagolt, lépcsőzött fel-le és meg sem állt csak inni meg enni. :)
Annyira szeretem a gyerekekben, hogy őszinték. Őszintén sírnak, őszintén nevetnek és ha valamit szeretnének azért különböző eszközökkel megharcolnak. Az én lányom egy harcos amazon, több-kevesebb sikerrel :) Na de nem is ezt akartam írni. Vettünk buborékfújót. Amikor előveszem és Lara meglátja, azt a sugárzást az arcán nem tudom leírni. Az őszinte csodálatot a szivárvány-színű buborékok láttán, a kacajt, mikor szétpukkad a kezében... Gyönyörű. A lányom is és az őszinte érzelmei. A mai napon többször éreztem rajta, hogy őszintén élvezi az életet. Futkorászott, labdázott. Minden alkalommal ahogy belerúgott a labdába és ez sikerrel járt, rámnézett és nevetett. Annyira él ez a kislány. Annyira kiegyensúlyozott és boldog. Nagyon remélem, hogy az élet nem fogja nagyon megváltoztatni és még sokáig tud ennyire örülni dolgoknak és ennyire élvezni a napsütést, a füvet, a levegőt, a kutyát, a hintát, a labdát, a virágot, a VILEDÁT, a locsolót és a zöld levelibékát, amit ma próbált meg elkapni, de mire odanyúlt volna elugrott. :D
Szóval ma is csodálatos napunk volt és bár szerdától jön a rosszabb idő én remélem, hogy ki tudjuk használni a holnapot is!
puszi mindenkinek

5 megjegyzés:

APPLE írta...

GRATULÁLOK a fogacskához!!! :):)
Szerintem ilyen Mami mellett mint Te, simán ilyen felnőtt marad Lara...
Én is ilyen maradtam, túl sokat nem változtam kislánykorom óta - hacsaknem centiméterekben. Hihi!

Puccos írta...

Reméljük igy is marad csepp lánykád ilyen boldog és kiegyensulyozott!Lassan jöhetne egy kis öcsike is hogy Lara tudja az ő fülét is húzogatni!!!

Zadri írta...

grat43a a f6gacs2áh6z, sz+- na-6t ne2te2 1ány62!! s62 -4sz5!

Reni írta...

Na akkor most pont annyi foga van Larának is mint Milánnak!Kívánom,hogy a boldogság és az ŐSZINTESÉG mindig maradjon meg!!!Jaaaa és jó hogy nem kapta el Lara a békát!!!

sz_orsi írta...

Renikém, szerintem ami késik, nem múlik. Tuti, hogy nyomorgatni fogja már nyáron őket. brrr...
köszönjük a jókívánságot! puszillak
és mindenki másnak, drága apple, pucci és zadri, aki kódoltan is, de ír, ezért örök hála :D