CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 4., kedd

összefoglaló

Nem is írtam még nektek arról, amit lassan már be is fejezek, fejben legalábbis összegyűjtöttem mindent, már csak be kell pakolni. Egy dobozt. Ebben a dobozban 1 évnyi cucc lesz. Laráé. Ami az első egy évében jellemző volt rá, amit szeretett. Pl az első body-t, amiben hazahoztuk. Az első kis sapkáját, az első kiscipőt, a blogot kinyomtatva. És elrakom. A második év végén szintén csinálok egy ilyen dobozt. Ha pedig 18 lesz, akkor születésnapjára megkap 18dobozt. Nyilván nem lesz mindig ennyire tömött, mert iskolás korában már nehezebb dolgom lesz, de megpróbálom. És biztosan nagyon fog örülni, ha kipakolhatja és talál benne olyan kedves emlékeket, amelyeket anyukája és apukája nagy gonddal válogatott. Egy dvd-t is teszek bele az első évben készült képekkel. Szóval ha gondoljátok és még nem késtetek le róla (nyilván a négy éves gyerekek szülei már nehezebben szedik össze az első négy év tárgyait) csináljátok meg. Én örültem volna neki. És most is örülök, ha előkerül néhány retro cucc :D:D:D
Más. Na de mit is akartam. Jaaa meséltem már arról a könyvről, amiben disney figurák vannak. Az oldalsó táblán vannak figurák, azokat kell megtalálni a nagy oldalon. Szóval Lara felismer már egy csomót. Több mint a felét nem is én tanítottam neki. És apja elmondása szerint, ő sem. Kezdi felismerni a dolgokat. És párosít. De olyat is, ami nem ugyanúgy néz ki. Pl a könyvben lévő labda nem olyan, mint az övé. Mégis rámutat. És a könyvben is van több labda is, mégis felismeri. Szerintem nagyon okoska. Pláne, hogy már megy az APPPPÁ (apa) és az ANYA. Na ez utóbbi eléggé elnyammogva, de én tudom, hogy az mi akart lenni. Továbbá a tiktak mostmár tiktak! :) Na nem is tudom mi volt még. Ja, megjártuk Csabát a hétvégén. Nagyon jól éreztük magunkat, itt is köszönöm anyósomnak az ágyba hozott kávét, nagyon jól esett! És hát Lara is írtó jól érezte magát, meglepő módon aludt. Azt hittem, hogy megzavarja majd a levegő és helyváltozása, de szerencsére nem. Viszont az idő elég vacak volt. Ennek ellenére vasárnap jó nagyot sétáltam vele és aludt is a levegőn. Shoppingoltunk, ami hát az egyik legkedvesebb elfoglaltságom :D Már ha lenne miből, de azért egy kaptam egy-két felsőt. Arra nagy szükségem volt. Lara meg zoknit kapott, meg egy kis átmeneti cipőt, vagy inkább szandit. Ezt most nem is tom pontosan. Sógornőméktől kapta és nagyon tetszik neki. A legnagyobb baj, hogyha sétálni megyünk állandóan a cipőjét nézi és félek, hogy orra bukik előbb vagy utóbb. De a lényeg, hogy szereti. Egyébként nagyon csajos!!!! Most teszek fel néhány képet, úgy elvagyok maradva mindennel, de mivel Lara alszik és még tegnap rendberaktam a lakást, ma tudom pótolni. :) Biztosan rengeteget írtam már, ha volt türelmetek végigolvasni, akkor nagyon megköszönöm és ügyesek vagytok! puszi mindenkinek

5 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Jó volt olvasni:) A képei is nagyon jók lettek. Tüneményes kiscsajod van:)

beja10 írta...

Nagyon szépek vagytok és nagyok.Az apa nálunk is nagyon megy az anyát úgy mondja hogy aja.Egyébként nem beszél még sajnos.Jók legyetek majd beszélünk puszi.

Ancsika írta...

Orsi! nagyon tetszik az ötleted! Kár, hogy enyém gyermek már nagy, mert biztos megcsináltam volna neki.
Gyönyörü a leány! és nagyon jók a képek és persze a kommnetek is. Jó, hogy írtál!
Puszi

Puccos írta...

de jó volt olvasni megint
én is csinálok ilyent a gyerköcöknek.nekem van egy nagy böröndöm és abba dobáltam bele az első csörgöt cípőt rajzokat.de lehet szétválogatom évek szerint ha lesz hozzá energiám.na de három gyerek akkor most én már14 doboznál tartanék.juj hova tenném a dobozokat???

Reni írta...

Ez az ötlet nagyon jóóó de hol gyűjtöm majd a dobozokat???És hát Árnnal már elkéstem.Kááár.