CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 17., hétfő

Amikor én még....

Bizony, én is voltam kisgyerek. Mindenki találgat, hogy kire hasonlít a gyerek. Hát azt hiszem ezek után nem fogják megkérdezni. A hasonlóság szerintem szembetűnő. A leggyorsabb megoldás érdekében kifotóztam az albumból a képeket, majd digitalizálom őket egyszer normálisan is.

Best of:
Anyukám és én
Anyukám szülei és még mindig én



1 év, vagyis mint Lara most




nemtom mikor

15 hó



Ennyi, remélem tetszett! szép napot. Ja még annyi, hogy Lara teljesen megfázott, de csak takony, láztalan, rossz kedvű és nyűgös. puszi

10 megjegyzés:

APPLE írta...

Zseniálisak a fotók!!! :):)
Hű! Isteni volt nézegetni...!
Még, még, még!!! :):)
Hát számomra mostmár tutira nem kérdés kire is hasonlít Lara kisasszony... :):)

szorsi írta...

Apple ígérem, hogy amint lesz egy picivel több időm, bemegyek a cégünkhöz és scanner alá dobom őket. Mert így a minőség...hááát nem túl jó! :(
A régi képek nézegetésére tőled kaptam kedvet, de tény, hogy most látszik, hogy kire hasonlít. pusszantás és napsugaras szép napot örök optimista VV-m :)

Globetrotter írta...

De jo, hogy kertem gyerekkori kepeket rolad :-) You`ve just made my Day!!!Tunderiek, es mar akkor is nagy `zenebolond` voltal :DDD Jol allt az a hatalmas fulhallgato rajtad!
Koszi meg1x!

szorsi írta...

Verám nagyon szívesen máskor is. majd szedek elő még és rakok be. just for you! :)

Mariann írta...

Szuperek a fotók! :)

Ancsika írta...

De aranyos kis csaj voltál! :) Ha akarnád sem tudnád Larát letagadni, bár sztem nem is akarod! :D:D:D
Majd én is keresek, de sztem nekem a legtöbb képem otthon van. na, de ami késik, nem múlik! Pusza

APPLE írta...

De jóóóóóóóóó, várni fogom...! :):)
Köszönöm szépen a kedves jó kívánságot és viszont kívánom nektek drága Orsim!!! :):)

csetnagyi írta...

Orsikám, a fene se gondolta, hogy Te is voltál gyerek!:D:D:D
Larád meg kiköpött mása anyájának, mintha klónozták volna.Jó sok puszi Nektek♥

szorsi írta...

thx mindenkinek! :) puszik

Reni írta...

De még mennyire tetszett!!!