CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 16., vasárnap

több minden

A mai nap két okból is fontos. Először is ma van apukám születésnapja, ezért itt is kívánok neki nagyon sok boldog születésnapot és egészséget! A másik, hogy ezen a napon volt az eljegyzésünk 2002-ben. :) Úh nekünk is sok boldogságot, bár az eljegyzést nem ünnepeljük, de eszünkbe jut. :)
Lara napról napra tartogat meglepetéseket. Tegnap például a patentot próbálta összekapcsolni a ruháján. Eddig az övtáska csattját gyakorolta, miután már könnyen megy, jöhet a patent. :) Sőt már a cipzárt is kiválóan alkalmazza, tudja mikor merre... A legnagyobb baj, hogy amikor felöltöztetem és megyünk levegőzni, ő rendszerint le, én fel, ő le, én fel. És ez kb addig megy még el nem alszik :D
Tegnap voltunk az ünnepségen, de csak a pacikat néztük meg. Rengeteg ember volt és szerintem baromi hideg is volt, de csak a szél miatt. Na de úgy néz ki, h Lara megfázott. De hogy valójában így van-e, vagy csak egyszeri orrszívásról van-e szó, azt délután tudom megmondani nektek. Remélem, hogy nem lesz beteg, most jött ki a takonyból. Én úgy sajnálom ezeket a gyerekeket, ha egyszer megfáznak, baromi nehezen gyógyulnak ki. :)
Pénteken moziban voltunk, megnéztük a 9és fél randit. Nekem tetszett, könnyen emészthető, gondolkozást nem igénylő, kikapcsoló vígjáték. Mondtam is, hogy egy baja van, nem én játszom a főszereplő hölgyet :D De félre a tréfával teljesen átadtam magam a popcorn és a nacchos élvezetének, bár a végére már álmos voltam, mégis jól esett a kikapcsolódás. Addig anyukám kapcsolódott ki Larával :D
A lányom amellett, h nagyon kiegyensúlyozott és boldog és tényleg egy hangja nincs, na emellett borzasztó hisztis tud lenni. De úgy igazából. Az, hogy visszavarázsoljam a babakocsiba, amikor ő nem akarja... Az, hogy nem kap meg valamit, amit esetleg eltörhet.... Hú olyan hiszti van, hogy nem is igaz. Ez normális már ebben a korszakban? (ez költői kérdés volt) :) Mert hogy elég sokmindent megengedek neki, nem tiltom, inkább szekrényben vannak azok, amikhez nagyon nem nyúlhat, így nem látja, nem izgatja. De az a néhány kivétel amit kint hagytam és nem kéne... Ez is a szépsége a gyerekkornak, de én jobban szeretem azon részét, mikor mosolyog és boldog. Mondjuk hála az égnek, ez tölti ki napja 90%-át. Illetve ébrenlétének 90%-át.
Csajszi átszokott a napi egy alvásra. Ez nekem is jó, mert így dél körül alszik egy két és fél- három órás nagyot, és aztán elég korán megy is aludni. Kivéve mikor nem. :( :D Miután vacsorázik már szilárd ételt, a tápszerből este már nem csúszik le az egész adag, alig néhány gramm. Na, ennek az az eredménye, hogy reggel 5kor már kukorékol a reggeliért. Aztán visszaalszik. Vagy nem, de annak meg az az előnye, hogy a család együtt reggelizhet. :) Szóval mindennek van előnye hátránya, de én már úgy aludnék egyhuzamban este 9től reggel 9ig. :)
Megyek, megiszom a kávém, gondolok mindenkire közben! Legyen szép napotok és sok puszi mindenkinek

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

:0)
Boldog eljegyzési évfordulót.
jankaanya

szorsi írta...

Jankaanya köszönöm széééépen! :)