CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 13., csütörtök

ezaz

Várakozó állásponton vagyok. Várom, hogy jöjjön a gázos felmérni a lakást. Merthogy bevezetjük végre az egyedi gázt, meg külsőleg szigetelik a társasházat. Nagyon örülök neki, nemcsak azért mert szép lesz, hanem mert növeli a lakás értékét.
Fogorvoshoz kell mennem. Beíratkoztam, kaptam is protekciós időpontot. Szentül meg voltam győződve, hogy 11-én csütörtökön kell mennem. DE 11-E AZ KEDD???!!!!!!!!!!!! És erre tegnap jöttem rá, mikor is félóra szunyókálás után arra riadtam, hogy megint nem kapok időpontot jó sokáig. De azért bepróbálkozom. Elmegyek és majd úgy csinálok, mintha tudnám, h ma kell mennem. Aztán jól meglepődöm mikor mondja, hogy nem. És hátha megsajnál... :( :D
Jó lenne, mert annyira nehezen szánom rá magam, pedig nincs is lyukas fogam, de még így is.
Tegnap előhívattam egy csomó képet a család számára és kinagyítattam 3-at. Egyet nagypapámnak, a félbetört tőle kapott szegfűvel, egyet apukámnak és egyet magamnak. Na erre nagypapám lenyúlta mindet. :D Nem baj, megyek holnap csináltatok másikat :)

Ez a második nap, hogy Lara hinta nélkül alszik. (Most biztos többeknek kerekedik a szeme, de nem zavar) Én ennek örülök és ez is nagy lépés.

Egyedül eszik villával, de még mindig több megy azért a földre.

Jajj sír! megyek. puszi

8 megjegyzés:

APPLE írta...

Nekem nem kerekedik a szemem... :):)
Sőt...! Tudom hogy a Larák különleges hölgyek. :):)
És szívből GRATULÁLOK, veled együtt örülök!!! :):) Puszi, puszi, puszi!

szorsi írta...

VV nagyon szépen köszönöm! és örülök, h te nem botránkoztál meg! :) puszi

APPLE írta...

Egyáltalán nincs mit, de persze nagyon szívesen! :):)
Én soha semmin nem botránkozom meg! De tényleg...
Max. a nulla tolerancián és az irigységen, rosszindulaton - de azon nagyon!
Szóval rám mindig mindenben számíthatsz, teljes vállszélességgel mellettetek állok!!! :):)
Puszi, puszi, puszi!

Kisvakond írta...

Én sem bootránkoztam meg, csak azon lepődtem meg, nem zajos és hideg-e a kicsilánynak egy játszótéren alukálni:o)

Imádozlak Benneteket♥

Túró írta...

Én tutira megbotránkoznék..............ha tudnám, hogy min kell botránkozni:D:D:D De mivel semmi felháborítót nem találtam, így elteszem a botránkozhatnékomat máskorra:D Millió puszi Nektek

szorsi írta...

A szobahintában tudott csak elaludni eddig, képtelen volt egyedül a kiságyában, vagy úgy hogy lefeküdt mellém az ágyra, mert órákig képes volt nyűglődni. így kitaláltam, h a hinta milyen szupi. miután elaludt, ment a kiságyába. csak már jó lenne leszoknia róla. Sikerült.
Vaxi :D:D:D én a melegből figyeltem őt :D:D:D
többiek: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Puccos írta...

Ez a hinta dolog ez supi!És miért kell ezen megbotránkozni!Majd nem ugyan az mintha a kezedbe ráznád csak igy nem olyan nehéz!!!Ez legyen a legkisebb bajotok szerintem!

szorsi írta...

Puccosom ♥ :)