CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. március 25., kedd

Nyuszi hozta képességek

Eltelt a húsvét is, semmi extra, hála az égnek, egyre kevesebb a locsolkodó évről-évre. Bár gondolom, ha Lara már olyan korban lesz, akkor a kispajtások anyát sem fogják kímélni. Hurrá!
Szóval a képességek amiről beszéltem. Nálunk a nyuszi inkább Lara részéről hozott meglepetéseket. Sok mindent megtanult a hétvégén, ámulok és bámulok milyen okos. Egyedül tud már hintalovazni. És annyira élvezi, hogy nem kell már segítség. Hasonlóképpen próbálja már a hintát is lökni, de ahhoz még elég kevés az ereje. Nem baj, majd megtanulja. Továbbá megtanult csettinteni a jobb kezével :) Olyan éééédes! Sajnos nem mindig kérésre csinálja, így a video készítése majdhogynem lehetetlen, így megmarad a vizuális rögzítés. Már kimondta, hogy cica és tudatosan mondja a papát, tatát, anyát (ANAA) és apát (APPA). Alig vártam, hogy kimondja, hogy anya, na most aztán állandóan mondja. Néha eszembe jut milyen jó is volt, mikor nem tudta mondani. Ugyanis akárhol vagyunk, pl Vodafone üzlet, minden prosit össze akart szedni, amikor is megállítottam és nem engedtem tovább menni. Erre extra hangosan ismételte: ANAA-ANAA-ANAA-ANAA jááááááááájjj :D:D:D
Néha nem tudom pontosan mit is szeretne, ezért kérem, hogy mondja vagy mutassa. Ült a hintalóban és mutatott egy játékra. Kértem, hogy álljon fel és hozza oda, mert nem tudom melyikre gondol. Kétszer-háromszor megismételte a mutatást, amire nem kapott pozitív rámozdulást tőlem, ezért megfordult és rámutatott a falon lévő poszterre, ami egy fülest ábrázol. Így tudtam mire gondol, megkapta Fülest és annyira boldog volt. Én is, mert extra ügyes volt és találékony.
Van egy olyan könyve, amiben állatok vannak és a hozzá tartozó gombot ha megnyomom, akkor hangot ad ki. Ő megnyomta a pulyka gombját és gyorsan hozzátette: MAMMA :D:D:D nem volt tudatos, de írtó jól jött ki és nagyon jót nevettem.
Imádja a zenét. Amikor beteg voltam, aznap nem esett jól a beszéd és betettem egy cd-t Larának, hogy hallgassa, így kevesebbet kell nekem szórakoztatni. Tetszett neki, állt a lejátszó előtt és táncolt. Azóta minden nap követeli a zenét. Kiabál, hogy ANAA és elkezdi jobbra-balra ringatni a csípőjét. Ebből tudom, hogy tánci lesz, kell a zene.
Takarít és még mindig takarít. Tegnap tervben volt, hogy kiporszívózom a lakást, de gondoltam ráérek. Lara annyira nem gondolta így. Hasra feküdt a szobában, és a cső végével szippantózta a szőnyeget, imitálva ezzel a porszívózást (nem volt bekapcsolva). Gondoltam, ha már ennyire akarja, csináljuk együtt. Csináltuk. Jött végig velem és fogta a csövet. Aztán amikor a szűkösebb helyeknél kirekedt, elrohant. Azt hittem, hogy ezzel vége is a takarításának, de nem. Miután a porszívóm úgy néz ki mint egy kiskocsi, és még húzom is magam után, logikusnak tűnt, hogy ő a saját kiskocsiját húzza maga után. És így kísért végig a lakáson. Szerintem okos ötlet volt tőle. :) A másik a felmosó. Már láttátok a képeken, hogy van egy egész takarító felszerelése. Anyukáméknál az összes zegzugot kitörölte a viledával, és minden lehetséges módon feltörölt, letörölt, megtörölt, áttörölt... :) Elkel az ilyen segítség minden háznál.
Megünnepeltük a névnapját is, ami holnap lesz, kapott nagyon sok szép dolgot, fényképek még nincsenek, talán majd egyszer azok is elkészülnek.
Játékokkal egyre ügyesebben játszik, de sokkal jobban érdekli a patent, az antenna összedugható része, a motorok és motoros újságok, a mesekönyvek, aminek szívből örülök, állandóan mesélni kell neki, délelőttönként előfordul, hogy mesére alszik el. Na és kapott névnapjára egy kreatív játékot, ami még nekem is írtó jó szórakozás. :)
Szerintem már elég hosszú bejegyzést írtam, sokaknak unalmas is lehetett, úh most be is fejezem, mert még elpártoltok tőlem. Pusszantás

6 megjegyzés:

beja10 írta...

Sziasztok!
Nagyon ügyesek vagytok és Boldog Névnapot Larának mert holnap tuti elfelejtem.Jók legyetek puszi.

Ancsika írta...

Egyáltalán nem volt hosszú; kifejezetten élveztem. Olyan klassz, hogy Neked is lehetöséged van otthon lenni Larával és együtt átélni minden fontos pillanatot. Élvezd ki minden percét!!!!!
Boldog névnapot az ünnepelt nagy lánynak! ♥

Reni írta...

Boldog névnapot Larának!
És máskor is csak tessék ilyen hosszút írni!

sz_orsi írta...

Köszönöm csajszikák!
Bea köszönjük :)
Mian tényleg nagy dolog, nem is gondoltam volna régebben. Úgy terveztem, minél hamarabb visszamegyek dolgozni, de most, hogy napról napra fejlődik és okosodik, még várhatok! :)
Reni igyekszem legközelebb is, de ahhoz akkor kihagyás szükséges :)

Kisvakond írta...

Én is élveztem ezt a hosszú beszámolót, olyan jó volt olvasni:o).

APPLE írta...

Szerintem is szuper volt a "hosszú" beszámoló!!! Még sok ilyet! :):)
Szívből GRATULÁLOK Lara kisasszonynak, igazán ügyes! Puszi!