CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. május 28., szerda

katica


Na az egyik legfontosabb hír lemaradt. Miankám blogját megnyitva megláttam egy tortát Puccosnak címezve és a fejemhez kaptam. Hisz ez egy katicabogár. És a hír lényege. Voltunk bölcsis szülőin és megtudtuk, hogy szeptember 11-én lesz családlátogatás (házassági évfordulónkon), 15-én kezdődik a beszoktatás és a jelünk a katicaaaaa :) annyira örülök neki, mert valami édeset szerettem volna mindenképp, de mivel hóvirág nem volt (ez az én jelem volt) így maradt a katica. de nagyon jó ez így! :)

4 megjegyzés:

APPLE írta...

Orsay! Akkor ezek szerint te már kóstoltál katicát? Hihi! Na de: tényleg szupeeeeeeeeeeeeer!!! Őszintén örülök hogy már a kezdet is ilyen zseniális. De jóóóóó! HAJRÁ-HAJRÁ! XXX

szorsi írta...

Apple igen, kóstoltam és ajánlom neked is! majd számolj be, hogy milyen ínyencség! :) pusszantás

Reni írta...

A katica nagyon jóóó jel!!!

Puccos írta...

Én inádom a katicákat!!!!A pettyeiket!ahogy elrepülnek az ujjad tetejéről!!!