CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. május 4., vasárnap

-

Ragya elmúlt, remélhetőleg jó sokáig, vagy inkább soha nem jön vissza. Vigyáznunk kellett a banánnal és a tejjel meg tojással, mert azok esetleg erősíthetik a dolgot, de szerencsére semmi gond nincs eddig. Julibellám drága köszönöm a segítséget, igénybe fogom venni. Remélem hamarosan összefutunk és akkor tudunk dumcsizni!
Tegnap lánybúcsún voltam, a buli isteni volt, komplett hülyét csináltunk a menyasszonyból, képeket én nem csináltam, de amint kapok, teszek fel!!! :) Ja és akkor mesélek is bővebben.
Keddtől nincs netem kb 1 hétig, majd jelentkezem amint újra elérhető leszek, addig ha nem jelentkezem élvezzétek a napsugarat, a madárkákat, a jó levegőt és puszi mindenkinek!!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A tej meg a tojás az igazán kritikus kaják azt hiszem.... bár én úgy vettem észre, hogy a felvágottak is motiválják a ragyákat nálunk... :( De jó, hogy elmúlta krémtől!! Szteroidost kapott? Most ugye kened ezerrel hidratálóval?? Puszi!

Zsuzsi írta...

én még nem merek ilyeneket adni neki.de lasssan be kell vezetnem egy két ujdonságot.
jankaanya

JD írta...

Puszillak benneteket!