CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. május 28., szerda

szavak

Néhány szó a lányka szótárjából, amelyek igen viccesen hangoznak. Nem teljes, mert elfelejti az ember, főleg akkor én! :) de próbát teszek és majd bővítem. A szokásosakat már le sem írom (baba,mama,tata stb) Egyébként mindent ismétel, kurtán vagy betűket összekeverve, ezeket nyilván nem írom le, de amiket már magától mond és felismer, azt lejegyzetelem. Ja még valami. Történt, hogy kezembe adta a ceruzát és kérte, h rajzoljak. Ez annyit tesz, hogy húzza a papírra a kezem, jelezvén akaratát. Na én rajzoltam egy autót és egy kutyát és felismerteeeeeeeeeee! vagy mocskos jól rajzolok, vagy okos a lányom! :)

autóóó, vauvau, kutya (valami hihetetlen betűösszetételben. ilyen betű nincs is az abc-ben), túúút (Tutyi a kutyánk neve), pupa(kupak), táán(tányér), tóó(toll), dóó(Dóri), amma(étel,ital), teente(tente), epee(eper), maaaom (majom), matsz (maci), tszitszi (cici), tszitsza (cica), amaaa (alma), kőt (körte), zsíí (zsiráf), dzsudzs (Zsuzsi), báá (bácsi), nénnnni (néni)

más most nem jut eszembe... :(

4 megjegyzés:

Kata írta...

:) Olyan jó dolgok ezek.Én is szorgalmasan próbálom vezetni,hogy miket mond Betti. Brrrr(autó),vava(vauvau),Maci(ma kijelentő módban),Mi az? (ma kérdő módban). :) Hinta halinta (hinta palinta) ,a többi szónak vagy az elejév vagy a végét mondja. Olyan édesek,ahogy formálják a szájukat nem?

sz_orsi írta...

de Katám igazad van! én nagyon jókat szoktam röhögni, mikor megkérem mondjon utánam valamit és 6szor 6félét mond :)

APPLE írta...

Édi, édi, édi!!!

JD írta...

Nagyon ügyi a kiscsajod, és te is, hogy leírod, így biztosan megmarad :) És hogy még a nevemet is tudja :))) Millió puszi!