CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 8., péntek

megoldás

Megvan kérem a megoldás. Illetve a baj forrása, a megoldás nem annyira hatásos. Szóval fogacska gyötör minket, mindjárt négy is egyszerre, legalábbis négy fehérlik, de baromi messze még a vége, úgy látom. És kicsit szégyellem is magam, hogy nem jöttem rá egyből. Már egy hete szenved. De ami az éjszaka történt, az überelt mindent. Háromnegyed éjféltől hajnali 2-ig sírt. De keservesen. Rágta az ujját. Az enyémet is felajánlottam, kibírom a fájdalmat, ha neki ezzel segítek, de nem kérte. Nem kért rágókát, semmit. Ha kézben volt sírt, ha letettem nagyon sírt, és dúrta az arcát az ágyba. Rettenetes volt nézni ahogy szenved. 6 fogunk van már, de egyikkel sem szenvedett ennyit. Kapott germicid-c-t, de nem használt, bekentem dentinox-szal, nem használt, a viburcol elfogyott, de tegnapelőtt az sem segített. Nagyon kutya egy valami ez a fogzás. Aztán csináltunk tápszert, de mivel nem ette meg, eléggé elhűlt. Így beletettem a szájába a cuclit, amit a hideg tápszer lehűtött és azon nyammogott. Nem ivott, hanem a hideg cuclit rágta. Örültünk, hogy ezen elaludt. Egyébként meg csak én kellettem neki. Nehéz volt, mert 10kiló már elmúlt és rázogatni a popsiját, sétálgatni vele éjféltől kettőig, hát hogy is mondjam elég húzós. Megerősödik a karom az biztos. András próbálta átvenni, de nem akart átmenni. Talán ha ma ő kel fel hozzá és őt látja meg előbb, akkor tud nekem annyit segíteni, hogy az elején cipelje a popsiját....hátha. Úgyhogy a rejtély megoldódott, sajnálom, hogy nem ismertem fel hamarabb. Julibellám mikor írtad, h különösen figyeljem, hát jól megfigyeltem és megtaláltam! :)
Szóval ha bármi okosság eszetekbe jut, szívesen várom. Volt már olyan, hogy valamelyikőtök gyerkőce ennyire szenvedjen? Ez pokoli fájdalom lehet nekik... :(

Hogy jót is írjak, ma délelőtt nagytakarítottam, ablakot mostam, függönyt mostam meg minden egyebet és most jól elfáradtam. Megyek is pihenni, míg Lara haza nem ér :) Elküldtem őket egy egész délelőttös sétára... :D puszi

3 megjegyzés:

Eszter írta...

A takarításban meg mi a jóóóó? :D az meg kell csinálni tény, de hogy jó is lenne!... A foga miatt meg nagyon sajnálom Larát. Én észre sem vettem hogy jön Lora foga, szerintem ő sem. Szerencsénk volt...

Névtelen írta...

Igen, mi is hasonlóan szenvedtünk szilveszter utáni első éjszaka. Nagyon rossz volt és nagyon szenvedett a Kisdrágám, de a szülőknek is fárasztó nagyon, lelkileg is megvisel a tehetetlenség. Mindenesetre nagyon jó, hogy megvan az ok... csak úgy látom, hogy lesz még egy pár nyűgös délutánotok Nektek is amíg valóban kibújnak a fogacskák...

Reni írta...

Kitartás !!! Milánom is szenved a fogakkal...alig van pár nap szünet egy-egy fog kibújása között...már 7 kibújt!