CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 3., vasárnap

szülinapi képek előzetes

Na itt vannak a képek. Van még egy-kettő ami nagyon jóra sikeredett, de apukám gépében vannak, illetve a babazsúrosról nem kaptam még mindenkitől képet. Ha nálam lesznek felrakom.

Itt az 1 éves boldog lányka és még boldogabb anyukája
photo by András (így írják a sztároknál is :) )Ez egy nagyon kafi kép lett volna, ha Lara az uccsó pillanatban nem talál érdekesebbet, mint a fényképezőgép lencséje. A fotót még mindig András készítette. Művészi :D
Micimackó torta piskótából by anyukám
A tőlünk kapott ajándék pizsi és baba. Nagyon tud örülni, bár szerintem nem az ajándéknak örült, hanem nekem :D


Babazsúr a barátnőmnél, képen az ünnepeltek, Gerda és Lara

Nyuszi lányoknak nyuszi torta

Tapsi Hapsi sietett, fellépése volt, de előtte beugrott :D

Az ünnepeltek körében

Rövid ízelítő volt, majd jönnek a többiek

14 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Kaprazatosan gyonyoruek vagytok!!! Meg sok ilyen kepet!
xxx

Kisvakond írta...

Nagyon jó volt nézni a képeket:) Csenge UGYANILYEN babát kapott karácsonyra, Luca baba a neve és imádja:)
A haja hajlamos szétzilálódni, így befontam, két copfba, azóta szépen egyben van:)

szorsi írta...

Verám ;) puszillak

szorsi írta...

Vaxi nem tudtam neki nevet találni még, de akkor ha nem bánod, a Luca tetszik :) Megtarthatom?

Eszter írta...

Itt jártam, megnéztem és szenzációsak a képek... nyáron muszáj lesz összefutnunk, mert látni akarom a csajodat "élőben" is. Na jóóóóó, Téged is.. egy kicsit! :D:D:D

Zadri írta...

Nagyon szépek vagytok, de már mondtam :D Amúgy meg tartozol egy reggel-ebéddel, mert amíg a fotókat bámultam odaégett a rántott husim :D Puszik

JD írta...

Nagyon jó képek :)Még sok-sok boldog, vidám képet!

szorsi írta...

Beszter mindenképp összefutunk, én is kíváncsi vagyok a képedre :D
Zadri nyáron megkapod
Jd köszi :)

Kisvakond írta...

Jé, tényleg eltűnt az előző kommentem..

Azt írtam, hogy dehogy bánom, éljen az első szolnoki-budapesti Luca testvér babaság:)
Puszi:)

szorsi írta...

köszönjük szépen kedvességed! :D már tényleg azt hittem, hogy én látok rosszul és a komment megvan. de mégsem volt, úh egészséges a szemem :D

Névtelen írta...

nagyon "kafi" képek!! ;) Már Larának is gyűjtitek a pizsiket??!! :))

JD írta...

Sehogy sem akar bejönni a cseted, ezért ide írok. Most vettem észre, hogy Lara képeslapját véletlenül a piszkozatokhoz mentettem a blogomban. Ezer bocs...és most már kitettem a helyére :)

szorsi írta...

julibellám: ha az én lányom, hát imádnia kell a pizsiket! :) minden évben 1! :) De ha gyorsan nő, akkor kettő-három :D puszi

szorsi írta...

jééédééé megkaptuk köszííííí :)