CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 6., szerda

nem értem


Nem értem. Sehogy sem értem. És még a megoldást sem értem. Merthogy még meg sem találtam. De akkor miiiiiiiiiééééééééért? Na, hogy érthetőbb legyek. A csajom egy kiegyensúlyozott, életvidám, nagyon okos és rafkós, ügyes kis csaj. Nincs is ezzel eddig semmi probléma. De már kb 1 hete az éjszakái olyanok, mintha nem is tudom távfutó lenne. Az, hogy fél10-10-kor fekszik, nagyon ritkán 7-8körül, abba kezdek beletörődni, próbáljuk úgy alakítani az estéket, hogy ne legyek ettől idegbeteg. Sikerül is, minden okés. De amikor elalszik, egészen hajnal 1-2ig semmi baja, ugyanúgy fekszik, mint ahogy letettem. És utána felsír, felveszem, megnyugszik. Megint felsír. Harmadjára annyira fáradt vagyok és olyan rövid idő telik el, h inkább átviszem magam mellé. Na de ott!!! Semmi alvás. Nem játszik, nem szórakozik, forgolódik. Rugdos, szuszog, nyög, sír. És 6-7kor már nyoma sincs pihenésnek, nemhogy alvásnak. És fogalmam sincs mi a baja. Éjszaka a második alkalom volt, hogy úgy ébredt, hogy sírt. De nagyon, megvígasztalhatatlanul, percekig. Majdnem hányt. Én nem tudom, hogy mi van vele. Olyan volt, mintha aludna. Aztán már fent volt látszólag, de borzasztóan sírt. Inni nem akart. Aztán összeesett, gondolom a fáradságtól és a sírástól és a mellkasomon elaludt. Visszatettem és egy-két óra múlva kezdte a felsírást.
Más. Tegnap pesten voltunk az ikeában. Nagyon jól éreztük magunkat, voltunk még a decathlonban, az auschanban pedig KFC-t ettünk. Zadri is velem volt, először telefonon, aztán lélekben! Aki volt már a decathlonban, láthatta,h olyan a bevásárlókocsi, mint más boltokban. DE! van neki kereke, ezért akár húzhatod is magad után. Na, én így is tettem, csak Lara még bele is állt és onnan irányított, egy keksz segítségével :) Annyira édes volt! És úgy élvezte, nagyokat kacagott. A telefonommal csináltam fényképet, majd feltöltöm. Az egész nap úgy telt el, hogy Larának egy hangja sem volt. Türelmes volt, ha kezdett unatkozni, akkor kivettem a babakocsiból és rohangált, mindent megnézett és megfogdosott, játszott az egyik gyerekszobában az ikeában, alig akart kijönni, úgy ugrándozott, meg futkosott a gyerekbútorok között, mintha otthon lenne. Szóval ő választott is magának, majd ha új lakásba költözünk, lehet róla szó... :)
Lara csavargatja a gáztűzhely gombjait. Egyáltalán nem tartom viccesnek, így már intézkedtem és ezermester nagypapámat ráállítottam egy rácsra a konyhaajtó helyére. Merthogy ajtó nincs, azt nem hagyott az előző lakó :D Szóval így ki van zárva a konyhából, egy veszélyforrással kevesebb. :)
Már egyedül rá tud ülni a hintalóra és a kapott kisautóra és úgy leszáll róla, hogy nem bukik orra. Nagy haladás, ügyes csajszi.:)
Mit írjak még, mi is történt. Asszem semmi más, akkor megyek és lendítek a lakáson. szép napot

6 megjegyzés:

Eszter írta...

Nme tudom, hogy miért sír Larát éjszakánként :( a hányás az aggaszt... vagy csak az erőlködéstől hányt? nem fájhat semmije? Én nem tudom, de szólj ha megvan a megoldás! Tsók!

szorsi írta...

az erőlködéstől hányt majdnem. utoljára tápszeres baja volt, fájt a hasa. de hát ugyanazt kapja, mint eddig. :) ez nem lehet gond. de majd szólok! :)

JD írta...

Én is aggódnék a helyedben nemalvás-sírás ügyben. Beszélj dokival... vagy nem is tudom, bár tanácsolhatnék valami okosat...de nem tudok.:( Remélem hamar visszazökkentek a nyugodt, pihenős éjszakába!
A bejegyzés vidám részén mosolyogtam, amikor elképzeltem :)Puszi!

Zadri írta...

Remélem hamar megoldódnak a gondok. Fogalmam sincs mi lehet. Jajj de szép nap is lehetett a tegnapi :) És köszi, hogy gondoltál rám, de valahogy a csirkeszárnyak nem jutottak el hozzám :D Na sebaj, majd valamelyik hétvégén orvosolom (vagy orvoslom?) a problémát :D Bár én azt a csípős csirkemelleset szoktam enni, meg krumplipürét, meg káposztát, meg kukoricát, meg egy presszó kávét és kólát (lightot persze :D) Pusz pusz

Névtelen írta...

Én se értem, de megpróbálok hozzászólni! :) Hát az első kérdés: fog?? A másik: rossz álom. Erre viszont nem tudunk válaszolni.:( Símán belefér a pakliba az, hogy a kiscsaj rosszat álmodik... s talán ezzel egyidejüleg nem tett jót valami a pocijának sem... Figyelgesd még. Ha jól érzi magát melletted, Veled, akkor vedd Magad mellé egy pár éjszakára. Szerintem.
(Rossz álom kapcsán: amit nappal látnak, hallanak azt állítólag úgy álmodják vissza éjszaka mintha újra a valóság volna... ha fel is ébrednek elég késői életkor az amikor már tudják, hogy ez álom volt és nem a valóság. Most különös figyelmet igényel Lara! ♥

Reni írta...

Remélem a sírós éjszakák titkára hamar fény fog derülni!