CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 27., szerda

staféta

Reninél találtam ezt a stafétát, gondoltam átveszem és én is leírok néhány dolgot. Át lehet venni tőlem!!!

Kedvenc évszakom: tavasz

Kedvenc napom a héten : szombat

Kedvenc színem : piros

Kedvenc virágom : tulipán

Kedvenc ételem: kínai kajából bármi

Kedvenc sütim: chocolate cookies

Kedvenc italom: paradicsomlé

Kedvenc ruhadarabom: nadrág

Kedvenc időtöltés: utazás, mozi, barátok, internet

Kedvenc könyvem : a legutóbbi a Da Vinci-kód

Kedvenc fiúnév: na ezt nemtom, talán a Máté

Kedvenc lánynév: Lara, Lili, Sára, Bori

Kedvenc állatom: a kölyök macik és a kölyök kutyák

Kedvenc Tv műsorom: Jóbarátok (mostmár csak dvd-n)

Kedvenc zeném: U2, meg amit most kaptam Verától, de elfelejtettem a nevét ;)

Kedvenc Kedvencem: Amerika, Starbucks :D

4 megjegyzés:

Mariannka írta...

De jó, ezt lehet, hogy ellopom majd :)) Kedvenc fiúneved az én kedvencem is :)) A Lara pedig már régebben mondtam neked, hogy nagyon tetszik, de a mi vezetéknevünkhöz abszolút nem passzol. Igaz, már úgysincs kinek, tuti nem vállalok harmadik manót ezek után :( Na pusssz ♥

csetnagyi írta...

Oszt én hun vagyok a kedvencek közül?:D:D:D Pusszantás

Globetrotter írta...

A Mate volt a masik nev a Dani mellett nekunk is ;) De amikor `megkerdeztuk` tole, kikerte maganak, hogy o Dani, igy szuletett es valt veglegesse a neve :-)
Amugy a Travis-re gondolsz? kuldtem egy parat mostanabn :-) van meg sok jo, majd kuldok ujra! xoxox

Reni írta...

Nagyon örülök,hogy átvetted a stafétát...de komolyan!Nagy pusszantás jár érte!