CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 24., vasárnap

vagyok

Vagyok. Jól vagyok, mindenki jól van. Az elmúlt néhány napban azért nem jelentkeztem, mert... na jó számos kifogás és indok van, néhány ezek közül. Nagyon elszomorít, hogy mikor már kezdünk kivergődni a takonyból, akkor jön a napok óta tartó magas hőmérséklet. Sajnálom a kiscsajt, hogy a foga ennyire megkínozza, ha tehetném inkább én lennék beteg. Bár az sem jó, mert akkor nincs aki körbenyalja és ellássa (nem elássa! :D) őt. Úgyhogy inkább senki ne legyen beteg. Ez bánt, a germicid-c-t kapja, nurofent nem, mert azt a múlthéten ette a foga miatt. ÁÁÁ
Na és ebből kifolyólag semmi kedvem nem volt gép elé ülni, a számos e-mailt sem nyitottam még meg, csak látom, hogy telik a postaládám és arra sem volt kedvem, hogy ráklikkeljek. Mindenkitől elnézést kérek, majd pótolom. Tavaszi fáradtság, hormonok vagy mik, de ingerültebb is vagyok a napokban, ezért aztán banya vagyok, magamat sem tudom elviselni...
Aztán...mikor Lara fent van, kihasználok minden pillanatot és játszunk. Nagyon szereti a mesekönyvet. Megmutatja, hogy hol van a tik-tak (óra) és mondja is, hogy tszitsza (fordítom: tik-tak) :D Van egy párkereső könyvem, ami asszem 3éves kortól van, de annyi szép színes walt disney figura van benne, hogy megvettem. Kemény táblás, úh valamivel több időbe fog neki telni a megevése, mint pl az újságnak. :D És képzeljétek, megtalálja a párokat. Sőt amiből több van, azt is megkeresi. És amikor a hintalovat megtalálja a könyvben, rámutat a saját hintalovára, ami a szobában van. Nagyon okos, úgy hiszem, hogy jövőre főiskolára megy :D:D:D
Egyébként a napok ugyanúgy telnek, örülök a napfénynek, nagyon kellett már, a kedvem is jobb, Lara is többet tud levegőn lenni és saját lábán menni. Illetve már szalad. De a fékrendszerrel hibák lehetnek, néha megakad és akkor puff :D
Pénteken kolléganőm volt nálunk és pizzát sütöttünk. (házit) És olyan finom volt, de mire Lara megkóstolhatta volna a tésztájának egy csipetnyi részét, már elaludt. No sebaj, majd legközelebb.
Imádja a levest. Felnőtt adagot képes megenni belőle. Nagyon örülök neki, mert én is imádom és így legalább már ketten vagyunk akik élünk-halunk az efféle kajáért. Aztán persze eszi a többit is, de a leves ki nem maradhat :)
Azt hiszem ennyi...látjátok, annyira nem is érdekes...puszi nektek

2 megjegyzés:

Reni írta...

Már hogyne lenne érdekes!!!
Szép tavaszi napokat Nektek!

JD írta...

Csatlakozom a Leveses Matyik táborához. Nálunk szerencsére Jovi is imádja, úgyhogy nem telhet el nap nélküle. Pusszantalak benneteket, normál hőt kívánok a kiscsajnak (mellesleg az már nálunk is elkelne)!