CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. február 6., szerda

sztorik

Egyik este sztorizgattunk és nosztalgiáztunk Andrással. Előkerült néhány nagyon vicces, néhány megdöbbentő és nagyon gyerekes történet. Az ő történeteit nem írom le, mert nem ismeritek, így igazából nem jelentene túl sokat, engem valamelyest jobban, úh jöjjön két nagyon édes történet. Vizuális képesség mindenképpen szükséges hozzá!!!
1.) Helyszín a középiskola előtti járda, amit készültünk elhagyni és irányt vettünk a bolt felé. Le is léptünk és haladtunk az úttest másik vége felé. Szereplők 2lány hátul, én elöl és hátrafordulva beszéltem a csajokhoz. De annyira bele voltam melegedve egy történetbe, hogy előre nem is néztem. Ekkor jött egy busz, bár én ezt nem láttam. :) Aztán a szemem sarkából feltűnt és már el is hajtott előttem, tehát el nem ütött. Igen ám, de abban a pillanatban, hogy a menetirányba fordultam és gondoltam, hogy mostmár fellépek a járdára mert odaérkeztem, hát tévedtem mert a busz már meg is állt előttem és én fordulatból felkenődtem a busz oldalára. Sok ember látta... :D:D:D Ezek után csak röhögni tudtam magamon és azokon az embereken, akik a buszon ültek illetve álltak és orrukat nyomták az üveghez, hogy mi volt az a nagy puffanás és jól van-e az a valaki, aki annyira idióta, hogy elüt egy buszt :D:D:D

2.) Általános iskolás voltam, amikor barátnőmék nagymamája meghívott engem, hogy aludjak ott náluk. Igen ám, de ők elmentek szomszédolni, mi csajok meg ottmaradtunk ketten. Biciklivel mentem, mert busszal nem volt kedvünk és így legalább sportoltam is.
Este lett, a biciklit betoltam, de mivel a barátnőm már a házban volt, nem tudtam megkérdezni, hova is rakhatom. Városi gyerek lévén nem láttam sok disznót élőben, de még csak a ketrecüket sem ismertem fel sötétben. Hát nekitámasztottam egy drótkerítésnek, jó lesz az. Reggel miután megreggeliztünk, megyek ki, hogy pattanok a vas-szamárra és száguldozom haza. Hát amilyen látvány ott fogadott!!!!! :D A disznók leették az ülést a bicikliről. De csak az egyik oldalát érték el. :D:D:D Hát azt hittem hülyét kapok. A legnagyobb baj nem is ez volt, hanem be kellett bicikliznem a városban lévő boltba ülést venni. A srác meglátta, hogy csak egy nyereg (vagy mi) , van alattam,
mert az ülést eltávolítottam :D és megkérdezte, hogy mi történt. Én pedig irulva-pirulva bevallottam, hogy bizony a disznók lerágták az ülésemet. :) Akkora égés volt...

Hát ennyi a sztori mára, szerintem nagyon jók, bár nagyon régiek, de még mindig megnevettetnek. :D puszi

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

ORSIIIIIII! Olyan jóóót röhögtem :D:D:D:D:D:D Ilyenek is csak veled (na és persze velem) történhetnek!!! :D:D:D:D A nyerges is nagyon tetszett hehehehehe

Névtelen írta...

Nem engedett kommentelni a nevemmel, Zadri voltam!

Globetrotter írta...

Total el tudtalak kepzelni ;) Volt nekem is cangas sztorim rengeteg `videken felnoven`, az egyik emlekezetes, amikor tekerek a nagy kemping biciklimen es az elso kerek kigurult alolam - csak azt lattam, hogy megeloz...a tobbit a kepzeloerodre bizom, hogy estem pofara ;)A masik, amikor ugy oldalt kaptam egy hatalmas arameloszto oszlopot, hogy orokre nyolcast tettem a biciklim kerekeibe, es ugy kellett tekernem a tovabbiakban :(

Reni írta...

A biciklis sztori viszi a pálmát nálam...a buszos azért kicsit rémisztőnek tűnt...Orsi aki elüti a buszt.húúúú

Túró írta...

Orsikám! Le se tagadhatnád,hogy "rokonok" vagyunk!:D:D Én egy "kötelező haladási irány" táblát fejelek le a mai napig is ha arra járok,pedig évek óta tudom,hogy ott van.........és mégis!:D Rettentő jól szórakoztam,lécci szedd össze agyadat,és írjál még ilyeneket! Egyébként meg,ha..............ja,ezt inkább máshol. Millió pusszantás Nektek

JD írta...

Tényleg nagyon jók...jót nevettem :))

szorsi írta...

Verám, hát olyat röhögtem...elképzeltelek :D:D:D

Előszedem még a maradék sztorit és beírom, amint lesz pici időm és agyam, hogy meg is fogalmazzam :D

puszi mindenkinek