CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. szeptember 5., szerda

Nincs cím

Várakozással teli a hátralévő napom! Nagyon szeretnék már menni Túróhoz, bár csak akkor ha megfürdik, mert.... :) Na, ezt majd ő tudja. :) Elkészült az ajándéka, ígérem, hogy lefényképezem és a blogba be is teszem, már rögtön holnap.
Voltunk a Cora-ba. Le vannak értékelve body-k, 400Ft-ért adták. Rögtön be is táraztam a télre, úgyhogy már nem is kell venni tavaszig semmit. :) Na, de fogkefét nem találtam. Mert ugye, ahogy kibújnak az első fogacskák, mosni kell őket. De doktornéni azt mondta, az is jó, ha vizes gézzel vagy ruhácskával áttörlöm azt a rengeteg fogat. :) Így fogok tenni. Bár a dentinox-ot sem engedi a szájába, nemtom mi lesz ezzel. Majd meglátjuk.
És természetesen, emberi szokáshoz híven, és én rendszerint ebbe a fajtába tartozom, összevásároltam sok mindent. Pedig csak egy dologért mentem. De rögtön találtam hasznos dolgokat. Például Larának játékainak kincses ládát. Elég nagy, úgyhogy jól megpakoltam. :) Meg akkor már vettem felmosónyelet meg fejet....nem sorolom sok van.
Túléltem a tegnapi fogorvost is és már nem fogok többet félni. Mondtam a doktornéninek, hogy rohadtul tartok a fogorvosoktól és kifejezetten utálom amit csinálnak, bár az ő személyével semmi gondom, szóval bánjon velem úgy mintha gyerek lennék. Na így is lett. Aranyos, kedves volt. Biztos mosolygott is, de azt nem láttam, mert szorítottam a szemem. :) Megkért, hogy csináljam ezt-azt, és mindegyik kérés után hozzátette: "Nagyon ügyes, nagyon szép, jól van!" :) :) És megdícsérte, hogy milyen szép színűek a fogaim. :) Magázott!!!!! Sérelmeztem is otthon apának, hogy miért nem tegez, majd nemes egyszerűséggel odalökte, némi flegma hanglejtéssel: "Szokj hozzá, öregszel!" A k...a életbe de szarul esett :) :) De egyben annyira viccesen hangzott, hogy kedvem sem volt vitatkozni, pedig szokott lenni! :) És tényleg így van. A szomszéd gyerekek csókolomot köszönnek, hiába kértem őket ezerszer, mégsem megy nekik. És más is csókolomot köszön. Pedig még csak 26 leszek. Bár a kisgyerekek úgy gondolják, ha valakinek gyereke van, az öreg és már nénizni kell. Jajjjjjjj hát ez nem egyszerű dolog, én szeretem ha tegeznek.
Lara okos kislány. Tegnap egész nap a köszönést tanultuk, majd nap végére mikor integettem és mondtam neki, hogy pápá, ő is legyintett és mondta tátá! :) Majdnem jó, de szótagra megvan. És ezt elég sokszor megismételte. Ha András köszönt neki, szégyenlősen az arca elé tette a kezét és csak egy áá jött ki a torkán! Annyira zabálnivaló!!!!!!!! (Túrótól kölcsönöztem ezt a szót) De mára már csak a legyintés maradt. Most nem is tudom eldönteni, hogy köszön, vagy egyszerűen engem legyint le, hogy hagyjam már békén, elég volt. Utána átvettük a testrészeket, de nem hiszem hogy valami is megmaradt benne! :) Azért a deriválással még várok, bár anyukám szerint az integrálással kéne kezdeni. Nem tudom, majd látom hogyan fejlődik.
Kedves névtelen, aki a blogomba kommentelsz! Írd meg kérlek, hogy ki vagy, mert így nemtom átadni Túrónak az üdvözleted! :)
Betta barátnőm úgy volt, hogy ma jön. És nem jön. :( Pocaklakója van és félt elindulni Karcagról ilyen időben. Sajnálom, pedig már nagyon vártam. De Bajak jön! És ez jó!!! Betta meg hétfőre beígérte magát. :)
Most ennyi, majd folytatom! Puszi

4 megjegyzés:

Enikő írta...

Csókolom szorsi néni! A mai naphoz tartozó kommentemet kissé balga módon a tegnapihoz írtam! Ott tessék keresni! :):):)

sz_orsi írta...

TEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Hogy is fejeztem ki magam msn-en??? Ja igen megvan: Kapd be te....! :)
Nem is tom miért írtam le, de ezek után majd kétszer meggondolom... :)
én nem utállak :D puszi

Névtelen írta...

sz-orsikám hát én vagyok a névtelen busalány.

Zadri írta...

Orsi nyertemmmmm!!! Na és mit???