CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. szeptember 11., kedd

Visszatekintés






Le vagyok maradva egy kicsit.
Szóval kezdem a csütörtökkel. Nagyon jól éreztük magunkat Túrónál, irígykedhettek, mert nekünk nagyon jó volt. Fincsi ebédet kaptunk, meg desszertet, a kedvencemet: gesztenyepürét! :) Pedig nem is tudta, hogy az a kedvencem, csak ráhibázott :) A pólónak sikere volt, majdnem elsírta magát :) Larácskám is kapott ajándékot, egy pingvines csodacuki és szép szabadidőruhát, meg egy Győzikét. (zebrát) :) Játszottunk, beszélgettünk, Lara aludt is a földön. A képek magukért beszélnek. A kiscsaj az utóbbi időben nyűgöske a foga miatt, de ügyesen viselkedett a vendégségben. Aztán a kocsiba félmásodperc alatt bealudt és hogy nyugodtan pihenjen, a garázsban kb még 20percet dekkoltam. :) Ébredés után felmehettünk, és folytatta a pihit. Kifáradt nagyon :)
Ezek után a szombat következett, a Gulyásfesztivál. Kicsit szomorú voltam, mert aznap volt az esküvő, amit kihagytam. Délelőtt esett az eső, sógornőmmel (aki nem gyengén két órát késett, csak mert pasizott) hajat vágtunk, meg dumáltunk, délután pedig a nap is kisütött, elég jó idő lett és kimentünk. Nagyon fini gulyást főztek a motorosok, el is fogyott gyorsan :(
Sétáltunk, beszélgettünk, Lara részt vett a díjkiosztón. Sztároljuk a gyereket, hátha felfedezik. Szerepelt már újságban, tévében, most színpadon.... :) :) :)
Közlök a kis cowgirl-ről fotót. Mindenki odavolt érte, dícsérte, nekem meg dagadt a májam.... büszke voltam rá nagyon. Mindenkivel kedves volt, mosolygott, egyszerűen szupercsaj!
A vasárnap is gyorsan elment, jöttek András anyukájáék látogatóba, Lara kapott overált. Nagyon szép és praktikus. Bár előre félek a téltől. Már most utál öltözködni. A pelus felvétele is óriási tortúra. Hasra fordul a pelenkázón és én kénytelen vagyok úgy bepelenkázni. A body felvételénél már ordítás van, nem beszélve a felsőruházatról. Kivagyok és akkor még jön a bundazsák, amit már 1hósan is utált, mert leszorítja őt. Kitartás nekem! :)
Hétfő: Végre meglátogatott minket Betta barátnőm, aki 16 hetes pocaklakót hord a szíve alatt. És eljött Bajak is aki hozott HARIBO-t :) :) :) Nagyon jól elbeszélgettünk, hallgattuk a babazenét, amit ajándékba kaptunk. Valamikor megvolt cd-re kiírva nekem, de elveszett. És nagyon szomorú voltam. És most véééééééééégre újra megvan! Annyira örültem neki, hogy csuda. Megebédeltettem a csajokat, Larát is beleértve és Bettának haza kellett vinnie a pocakját. :( Bajak még maradt és dumáltunk. Azután apa is hazajött és véget ért a nap. Látjátok, hogy nem azért nem írtam, mert nem akartam, hanem mert nagyon elfoglalt voltam és mire a nap végére értem, már sem erőm, sem időm nem volt írni.
Zadrikám kívánok neked nagyon sok boldog névnapot. Bár üzentem neked, de most akkor itt is! Sok-sok ezer puszi neked

4 megjegyzés:

Zadri írta...

No véééééégre!!! Nagyon szépen köszönöm a köszöntést :)És én is szeretnék NAGYON BOLDOG HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓT kívánni nektek és még sok sok sok sok gyönyörű évet együtt!! Csongival mi is úgy pelusozunk, hogy hason van :) ja és öltözködni ő sem szeret, na de sebaj, megbirkózunk a feladattal! :) Örülök, hogy szép napjaitok voltak, ilyen nagy kihagyást mégegyszer meg ne próbálj!!! Most megyek, lemosom a képemről a maszkot. Pusszancs aztán majd Msn!!! Csövi!!

Zadri írta...

Hol üzentél? Mert minden lehetséges fórumon megnéztem, de nem találtam! :( Sms-t sem kaptam úgyhogy nem tudom! Mondom előbb végignézek mindent, utána mondom hehe! Puszi!

sz_orsi írta...

Zadri!!! Skype-on írtam a köszöntést!

Zadri írta...

Na ott nem néztem, de mégegyszer köszi!