CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. szeptember 24., hétfő

Pakolás, összegzés





Nagyon jól telt az elmúlt néhány nap. Voltam két buliban is, az egyikben Lara is ott volt, bár nem maradtunk sokáig, a másik ideje alatt pedig anyukám jött el hozzánk és vigyázott a csajszira. Úgy hiányzott már. Meglátogattak minket a volt fősulis csoporttársaim. Sajnos nem tudott eljönni az összes, aki számított, de a lényeg, hogy ez a kevés ember is itt volt. Ancsa megint itt aludt, bár vasárnap reggel nem ébresztettem kakis pelussal. Hiányolta is :)
Larám rászokott, hogy felkel éjjel. Nem értem miért, eddig nem tette. Ma hajnalban is kelt és bár nem akartam megetetni csak vizet adni neki, kénytelen voltam végül. Fú nem jut eszembe semmi. Látjátok, ezért jó ha mindent azonnal leírok.
Pakolok. Holnap délután indulunk. Addig már csak a kommenteket olvasom el max, de írni nem írok. Lara segített csomagolni. Nem is jutottam előre egy lépéssel sem :D De akkor is nagyon édes volt és imádnivaló és nagyon fog hiányozni, de viszem magammal a csócsaruháját vagy valamelyik kis ruháját és akkor velem lesz lélekben. Lehet, hogy dedós dolog ez a ruhacipelés, de még nem voltam tőle távol ilyen hosszú ideig. Pénteken este jövünk, addigra ő már alszik, de szombaton én láthatom megint a mosolygós kis arcocskáját. Nagyon jókat játszunk. Egyre értelmesebb és természetesen huncutabb is.
Jajj Tibi!!! Néztem vipmailt, de nem jött semmi. :(
Nagyon fontos!!!! Voltunk újra ultrahangon. A cystája még megvan Larának, de a dokinéni azt mondta, hogy ez minden csecsemőnek van és általában nem is foglalkoznak vele, de mi is csak azért nézzük, mert pocakban már látták. Hát ennyi. Örülök, hogy nem kóros, nem okoz gondot, majd elmúlik. A lábacskájára viszont ajánlott dokinéni Siesta cipőt, hogy ha elkezd állni, szépen legyen a lába, mert azt látta, hogy kicsit balettos lába van. De nem vészes, csak jobb megelőzni a bajt. Hát majd veszünk is. Jó drága... de az egészségéért mindent.
Jövőhéten megjön az autósülés is. Nincs semmi gond a bébihordóval mindaddig, amíg nem kell pulcsit adnom rá. Akkor már szoros. És jön a hideg időszak, szükség lesz az ülésre. Nem olcsó, de nem is a legdrágábbat választjuk. Ha esetleg van valakinek megkímélt állapotban eladó, szívesen megnézném mielőtt megvesszük.
Most rohanok, megpróbálok bepakolni :D

puszi nektek

3 megjegyzés:

Túró írta...

Jó utat,érezd jól magad! Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Zadri írta...

Szorsikám én is jó utat kívánok, biztos szuper lesz! Várunk vissza és jegyzetelj a kobakodban, mert utána követelem a beszámolót! Pusszancs Larának is!

Reni írta...

Remélem jól fogod magadat érezni!Isteni a patkányos Larás bőröndös kép!!!örülök,hogy te meggyógyultál...most én vagyok náthás!Amint megjössz, tessék írni!