CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 28., kedd

Ajjaj






Hahó! Nekem annyi. A lányom kb fél másodperc alatt ott van ahol nem kéne. Megengedtem a vizét, addig ő a szobában volt. Úgy gondoltam, jól elvan a játékokkal, gyorsan elintézem a fürdit. Na, hát ez nem így történt. Jönnék ki a fürdőszobából Laráért, hogy vigyem a kádba, amikor nem tudom kinyitni az ajtót. Lenéztem és a lyukon át láttam egy pici mancsot. Odamászott és az ajtó elé feküdt. :) A gép nálam volt, mert akartam néhány fürdis fotót, de ezt kaptam inkább lencsevégre. Remélem tetszenek majd a képek nektek is! :)
Most ennyi, megyek mert bontja a rendet :)
Ja még valami. Voltunk méreckedésen. 8kiló és 71centi. Hűűűű de megnőtt, pedig most született :)

4 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Hihetetlen edes :) es olyan izgaga, mint az anyja :DD

sz_orsi írta...

Verám :D :D :D Hát te is megvagy! :) Figyu, a blogodban az a csajszi akivel kettesben le vagy fotózva, ő nem magyar???? annyira ismerős arca van. Ha mégsem hazai, akkor igaz, hogy van még egy ember a világon aki ugyanúgy néz ki mint te. (mármint nem te) :D puszi

Reni írta...

Nagyon jó a kukucskálós kép!Gratula a 8 kilóhoz...már Milán is elhagyta a 6-ot!

Globetrotter írta...

Sasha draga orosz lany. Es pont olyan mint mi :D