CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 31., péntek

Péntek

Sziasztok! A blogom megváltozott, bár nem tudom tetszik-e. Szokatlan még, úgyhogy lehet inkább visszaváltok.
Még mindig szenvedünk a fogacskákkal, majdcsak kinő a maradék. :)

Nincs megállás, nincs olyan helye a lakásnak, ahol Lara még nem járt, amit még nem nyalt össze és amit még nem evett meg :) Írtó cuki csajszi. Egyre többet fedez fel a világból és eljátszik egyedül például az asztal lábával. :) Olcsó gyerek, mert nem kell neki játékokat venni, elvan a hangfallal is. Na, amit mellesleg megpiszkált. Megyek be a szobába és látom, hogy a gyerkőc letépte a hangfal elejét és azzal játszik. Csináltam fényképet, majd teszek fel. Az első felindulás után, rászóltam, hogy NEM. Rámnézett és kiröhögött. :) kis kurva! Ezt csinálja, ha megdorgálom. Hatásos a szülői szigor :)

Edó barátnőmnek tegnap kellett volna szülnie, de még nyoma sincs a bébinek. Most érte izgulok.

BULIZNI AKAROOOOOOOOOOOOK! Hiányzik nagyon a társaság, jó lenne egy táncos buli. És ha belegondolok, hogy jövőhéten mehettem volna esküvőre...áááááá :( Tegnap boroztunk és akkor jutott eszembe, hogy milyen régen szórakoztam. Imádom a barátaimat, na meg András barátait is! Nagyon jó fej srácok. Csak hát azokon a bulikon nekem keresnivalóm sincs :D Nem is baj, még a végén elkanászodnék. :)

Legközelebb októberben lesz egy összejövetel, a Dunakeszin lakó barátainknál. Nagyon készülök rá, baba marad anyáéknál. :)

Lara alszik. Rá sem ismerek. De komolyan. Mostanában naponta 3-4-szer alszik.

Zadri ha olvasol, délután szeretnék veled msn! Remélem be leszel kapcsolva! Panna mi van veled????? Túróval hiányoltunk és már ezer éve nem beszéltünk! JELENTKEZZ!!!!!

Hiányoltam az egérmakettet, most fel is ébredt. Megyek adok neki gyümit. puszi

5 megjegyzés:

beja10 írta...

Szia Orsi most örülhetsz mert megint olyan időszak jönn hogy többet alszik Lara mivel mászik többet mozog és elfárad lesz egy kis szabadidőd.Puszika majd dumcsizunk.

Névtelen írta...

Szia csajszi!

2mp-em van, ne hari! Ldesek a fotók! Jövőhét szombaton megyek. Úgy nlz ki egyedül. Holnap megyünk lagziba együtt, vayg külön! Mit tudom én! Ma balhéztunk, az ember be van kattanva! Én meg Miatta! MAjd mesélek, hosszú lenn, meg majd 4szemközt !
Pusza
Jó éjt Nektek!
Ancsa

Zadri írta...

Halihó! Tegnap Bécsben kirándultunk, nem tudtam gép előtt lenni! De ma majd próbálok és leslek! Puszi! ;)

Névtelen írta...

Szerintem ez a blog is klassz...és a képek..., nagyon édes a csajszi.
A barátnődnek kitartás, ismerem a túlhordós érzést :)).
És a bulizni akarok érzést ismerem...apa tegnap volt a céggel és olyan zuper helyen voltak, hogy belesárgultam az irigységbe...de amíg szoptatok, az ilyen 2 napos programokról le kell mondanom. Ha buliközelbe jutsz, helyettem is mulass egyet :).

FRIDA írta...

Szia! Nem vagyok elveszve csak a férjem éjszakás és ebben a szobában piheni ki a fáradalmakat,így nem tudok ide jönni vagy csak reggel(de akkor is hiper sebességgel) vagy este(de akkor meg már nincs kedvem)
Pannámnak is jönnek a fogak sorba és egyre "jobban" elvan magával,most hogy már tud egyedül ülni. Most is megyek,mert 1000dolgom van. Puszi mindenkinek :) Larának 1000tsók!!!!