CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 1., szerda

Benne vagyunk a tévében :)

Igen!!!! Benne vagyunk a tévében. Illetve voltunk. Augusztus 1-je az anyatej világnapja. Ez alkalomból Szolnokon volt egy rendezvény, ahová kismamákat, anyukákat hívtak meg, némelyik anyuka vitte a babáját is. Én is. Larám nagyon jól viselkedett, végighallgatott egy előadást. Azon babákra, akiket egyáltalán nem érdekelt a műsor, a védőnők vigyáztak. Nagyon jól éreztem magam. Találkoztam a CSNT-s lányokkal, a csecsemős főnővérrel a kórházban, aki emlékezett ránk, hisz Larára nem lehet nem emlékezni. A legszebb csecsemő volt akkor az osztályon. És mindenki dícsérte most is, annyi sok szépet mondtak róla, őszintén, hogy dagadtam a büszkeségtől. Az előadás közben Larám az ölemben ült és egy szórólapot próbált megenni. Na, a tévé pont ezt a pillanatot rögzítette. Nagyon kis vicces volt, egyébként minden játékát a szomszéd kismama szatyrába dobálta :). Nem győztük visszakérni nagy elnézések közepette. :)
Néztem is a tévében, majd úgy gondoltam, hogy azoknak akik nem látják felveszem videokamerával és lefotózom. Szerencsétlenségemre a fényképezőgépem abban a századmásodpercben merült le, amikor minket mutattak. De videon megvan. :) Holnap délelőtt is ismétlik, ha szerencsém van és pont ráérek, megpróbálom lencsevégre kapni.
A műsor után megebédeltünk. Isteni mustáros tarja meg csirke volt, steak-house krumplival, friss salátával olajbogyóval, olivaolajjal. Friss pici és puha sütik, gesztenye golyók.....jaaaajjj de isteni finomak voltak. Sajnos nem voltam éhes, pedig úgy tudtam volna más esetben enni. :)
Mégiscsak most megyünk nyaralni. :) A gesztenye fesztivál, amiről Renivel már beszéltünk nem jön össze. Átszervezték a ház fűtését, és nagyon valószínű, hogy fázna Lara. Így a hétvégén megyünk. Apa majd hazajön és mi még maradunk a kiscsajjal és anyáék majd hazahoznak. Szóval valószínű, hogy a blogom szünetelni fog pár napot, de majd utána képes beszámolót kaptok. :) várjátok, mi? :D

Na, megyek, mindjárt jön apa és chipsezünk meg mozizunk itthon. Aki beszélt velem tegnap, tudhatja, hogy mennyire nagy öröm nekem ez a mai chipsezés :)

puszika

1 megjegyzés:

Reni írta...

Irigykedem az Anyatejes Világnap miatt, én is szeretnék menni,de nem kaptam meghívót és nem is tudom mikor tartják nálunk!
Jó nyaralást!Érezzétek jól magatokat!