CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 15., szerda

Sterilizáló


Hazavágtam a sterilizálóm. :( Beletettem a cumisüvegeket, az összes újat, amit vettem, valamint a kanalakat és egy műanyag baba bögrét, amire micimackó és malacka volt festve. Na, azt nem kellett volna. Ugyanis kevés volt a víz, elpárolgott és a műanyag bögre szószerint megégett. Borzasztóan büdös és fejfájdító füst szállt ki a mikrómból. Megijedtem. Lara ma egész nap kétszer fél órát aludt, ezért nagyon nyűgös volt. Levittem apának, amíg én rendet raktam a sterilizáló környékén. Kidobtam az összes üveget, nem mertem megtartani, úgy tudom az égett festett műanyag rákkeltő és mérgező. Elmentem és vettem újakat. A sterilizálót üres járaton beraktam, gondoltam majd kifertőtleníti magát. Utána megcsináltam az új üvegeket, de a szag csak nem akar múlni. Úgy döntöttem, hogy nem használom többet, legalábbis egy darabig tuti nem. Az új üvegeket elmostam extra forró vízzel. Nagyon bánt, nem gondoltam, hogy ez velem megtörténhet. Mostmár tudom :(
A kép amit betettem azért mulatságos. Bár még nem láttuk a filmet, de Lara már szívébe zárta a pingvint :) Haverok lettek.
Jó éjt, fáj a fejem még mindig! Kialszom! :(

4 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Nagyon jo a film :) nekem tetszett!
Sajnalom a historiad amugy...remelem velem ez majd nem tortenik meg. Probalok tanulni ebbol is :D

Reni írta...

Jaj Te szegény...nagyon rossz élmény lehetett ez...remélem többet nem fordul elő...

sz_orsi írta...

Verám, jó tanács! :) Mindig olvasd el ami a bögrére van írva :)
a filmet majd megnézem

sz_orsi írta...

Reni hát én is remélem. Most oldhatom meg a sterilizálást kevésbé egyszerű módon, mert sterilizálót nem lehet kapni magában csak üvegekkel, kezdő csomagban. Az nekünk már kicsi