CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 20., hétfő

Összegzés


Egy kis összegzés. A hosszú hétvégén apa Prágában volt és még a MotoGP-re is kilátogattak Brno-ba. Mi meg kettesben maradtunk a csajjal. Nem is volt gond, mindaddig, amíg elő nem jött a nyűgösködése. A 4napot tehát kint töltöttük anyáéknál, csak aludni jártunk haza. Nagyon jól éreztük magunkat, bár a keserves sírások és nyafogások nem maradtak el, csak többen voltak körülötte. Sajnos fogalmam sincs, hogy mi a baj, rengeteg törődést igényel, állandó jelenlétet, de sokszor még kézben is sír. Nagyon sok helyen fehér az ínye, biztosan a fogacskák gyötrik. Minden nap adok neki viburcolt, de lehet, hogy nem elég neki a napi 1. Enni eszik rendesen, aludni is tud. Az éjszakáinkat fél 4kor megtöri egy ébredés, amit eddig sikerült pár korty vízzel megoldanom, de ma kifejezetten kínozta valami, mert 5kor aludt csak vissza, azt is úgy oldottuk meg, hogy kénytelen voltam tápit adni neki. Elalvása után csak forgolódtam, hallgatóztam, és néztem a tévét. 6kor végre sikerült elaludnom, de fél 7kor már riadót is fújt, úgyhogy nem tudtam ki kivel van.
Egész hétvégén a kemencében sütöttünk, kipróbáltunk egy csomó klassz kaját és anyukám sütött még kakaós csigát is nekem kelt tésztából, persze azt is kemencébe. Nagyon fini volt.
Tegnap vettem új ágyneműt!! Annnnnnyira tetszik!!! Nagyon vidám és nagyon szép. Nekem legalábbis nagyon megragadta a figyelmemet. Már lefényképeztem, csak lusta vagyok elvonszolni a hátsómat a kábelért, ezért most nem rakom fel. Majd este. Biztos nem is fogtok nyugodtak lenni addig míg meg nem látjátok! :)
Apa este jön haza. Csináltam neki egy kis édességet. Nagyon egyszerű, de nagyon imádja. Egy tálba tettem babapiskótát, rá vanilia pudingot, rá babapiskótát, rá csoki pudingot, barackot, tejszínhabot, nagy puszit. Remélem örülni fog neki. :) Le akartam fotózni, de hagytam ott apáéknak is és így már nem olyan tetszetős, de képzeljétek el! :)
Nagyon fáradt vagyok. De nem akarok lefeküdni, mert Lara még anyáéknál alszik, én haza pakoltam 4nap után és ha most elalszom, akkor rosszul fog esni a kelés. De ahogy gépelem a szöveget ragad a szemem.
Mindjárt jön a vihar. És még tűzijáték is lesz. Lara eddig sem aludt jól, nagyon félek, hogy mi lesz ma. Ha becsukom az ablakot megfullad, ha kinyitom, hangos lesz. Na, majd meglátom, lehet, hogy nem is lesz semmi gond.
Más nem is nagyon történt, úgyhogy most befejezem. Este felrakom a képet! :)
puszi

6 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Rakd fel minel hamarabb, hogy mi is nyugodtan aludhassunk! Remeljuk te jol aludtal benne ;)

Reni írta...

Hajnali 1/2 4-kor én is ébredtem Milánhoz...és nem is tudtam visszaaludni,lehet,hogy azért mert nem tudom milyen ágyneműt vettél?

sz_orsi írta...

Renikém lehet :) na, ma jól fogtok aludni mindannyian :)

Névtelen írta...

Így most már én is jól fogok aludni!
Szép az ágynemű!

Puszi

Reni írta...

Na megnyugodtam...még lefekvés előtt megnéztem az ágyneműt és nagyon teeeetszik!

Panna. írta...

szia! Remeke ez az ágynemű..még jó,hogy én nem olvas
tam a blogod hamarabb és nekem nem kellett erre várnom...így mire elolvastalak már a gyönyörűséges ágyacskád fogadott...kellemeset aludtam az éjjel :)
Lara dettó Panna... :(puszi