CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 17., péntek

Ma

A lányom elég nehézkes az elmúlt három napban. Képes sírni, látszólag minden ok nélkül. ha felveszem semmi baja, de ha megunta kézben, akkor rúg, szúr, harap, csíp. Ha viszont megunom ezt és leteszem, akkor megint ordít. Vagy el lett kapatva, vagy tényleg fáj valamije, de most tanácstalan vagyok. Nem szokott ilyen lenni. Ki sem tehetem a lábam a szobából. Ráadásul megy mindenfele. Leszedi az összehajtogatott ruhákat a fotelból, ha véletlenül lelóg egy csücsök, a szárítót bütyköli, bekapcsolja a tévét, elállítja a dvdt! egy ANGYAL :)))))) de akkor is imádom. És most már annyira értelmes és ügyes és gyors, hogy seperc alatt ott van a tiltott zónában!:) Ma anyukámmal 20percet pancsiztak a jakuzziban. annyira kiázott a gyerek, hogy redős lett a kis bőre. De már alszik is. Remélem nem csak egy órára szundizott el, hanem egész reggelig nyomja.

Váltottunk tápszert, humana babyfit-et eszünk. Ez banános és ízlik a csajnak. Kifejezetten bukós babáknak is szokták adni. Ennek örülök, mert Lara az elmúlt 3 napban elég sokat bukott. Lehet, hogy a nagy lyukú cumitól??? És erre most jövök rá, hogy azóta nyűgös. Lehet, hogy a hirtelen megevett kajától fáj a pocakja??? neeeeeeeeeeeem tudom. De váltok cumit is és majd meglátjuk.

Hihetetlen béna vagyok. És ez már a harmadik hülyeség az utóbbi időben a sterilizáló után. Ja, mert hogy volt előtte még egy. Feltettem a gyereknek a lábasban forralni a vizet. És kb 1 óra múlva iszonyatos égett szagot éreztem, azt hittem a laptop. Hát nem az volt. Elfőtt a víz, a lábas meg magában főtt. Na és ezek után a mai hülyeség. Bekapcsoltam a bébiőrzőt, de amikor kimentem a konyhába, elkezdett a lámpája pirosan világítani. Azt hittem kimerült az elem, ezért nagy nehezen szétszedtem, rádugtam hálózatra. És még mindig villogott. Feladtam, gondoltam elromlott, majd visszaviszem a boltba. Majd most észrevettem, hogy a babánál lévő rádióvevő be sincs kapcsolva. Én tiszta hülye vagyok mostanában! Nemtom mi van velem, de jó lesz összekapni magam. Vagy inkább alszom egy nagyot, mert ez lehet a figyelmetlenség jele is!

Szarvasról nem is írtam semmit! A lényeg, hogy nagyon jó volt, a lánykám megtanult sört csapolni, erről sajnos csak telefonnal készült kép van, amit nemtok feltenni a gépre, de elhihetitek hogy édes volt. Eléggé elfáradt, alig aludt, de reggel extra sokáig, fél hétig bírta. Jövőre hosszabb időre megyünk, nagyon jó bulik szoktak ott lenni. :)

Sziasztok

1 megjegyzés:

Reni írta...

sz_orsi drága pihenj egy kicsit...én szívessen aludnék veled akár 10-ig is!
Remélem a sört csak csapolta Lara és nem itta!!!