CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 29., szerda

Infó

Már akartam írni és lehet, hogy írtam is már, de a biztonság kedvéért mégegyszer. Azok akik rendelkeznek gmail-es postafiókkal, ide is tudnak kommentelni regisztráció nélkül. Mert a cbox maradjon meg azoknak, akiknek nincs gmail. köszönöm szépen!
Nagyon szédülök. Jópár napja előjön a nap folyamán és igen kellemetlen tud lenni, ha pont akkor, mikor Lara a kezemben van. Nagyon szurkoltam, hogy elaludjon és ne kelljen most ringatni, mert elég pocsékul vagyok. Remélem semmi komolyabb gond nincs, csak mondjuk kimerült vagyok. Nemtom. Megyek is és ledőlök. Jó éjt mindenkinek!

3 megjegyzés:

Zadri írta...

Gratulálok a 3. fogacskához is, nagyon belehúztatok! Nálunk még jele sincs, de talán nem is bánom! Pihenj nagyot, biztos ez a hülye idő, front, eső stb. Na mit szólsz a gmailomhoz? Ügyi vagyok ugye?? Puszi!

Reni írta...

Ha el nem felejtem hogy hogyan is kell akkor én mindig itt üzenek Neked!Csak írj, fotózz és és kommentelek majd!Ha lesz időm...

Névtelen írta...

jaj remélem semikomoly nincs veled és hát szerintem lara megértö lesz