CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. augusztus 9., csütörtök

Nyaralás















Szóval megjöttünk. A képek is megjöttek, szemfülesek már láthatják Larám első két fogát! :) kukk csak meg! :)

Nagyon jól éreztük magunkat Velemen, ez egy Vas-megyében lévő falu, Kőszegtől nem messze. Anyukámék már 1hete lent voltak, amikor is kitalálták, hogy pakoljuk össze a kicsiny családot és utazzunk le utánuk. Apa sajnos nem tudta elintézni a szabadságot, így szombaton jött és vasárnap már fordult is vissza. Az egyetlen gáz az volt, hogy Velem tőlünk majdnem 400km. :(
Szombaton hajnali 4kor felébresztettem Larát, betettem a bébihordóba és elindultunk. A kislány egy darabig nézelődött, nem tudta hova tenni a korai ébresztőt, de miután megvettük a pálya matricát a kútnál, nem telt bele fél óra és már aludt is. Szerencsére még sötét is volt. Nagyon izgatott voltam, annyira hiányzott már egy ilyesfajta kikapcsolódás és távollét az otthonomtól. Imádok utazni, teljesen fel voltam villanyozva. 9órára már Velemen is voltunk. Lara az út majdnem teljes egészét végig aludta, egy hangját nem lehetett hallani. Amikor felébredt megálltunk, hogy kinyújtozzon és már mentünk is tovább.
Mikor megérkeztünk, elkapott egy hihetetlen nyugalom. Velemen Novák Tamás megálmodott egy falut, aminek Novák-falva lett a neve. Pici barátságos házakból áll, mindenkinek ajánlom. www.novakfalva.hu
Nagy-magyarország feelingje van, de ezt nem tekintve csodálatos hely. Félreértés ne essék semmi bajom az effajta szemlélettel. :)
Épp nemzeti főzőverseny volt Novákfalván és apukámék voltak a zsűri tagjai. Mondanom sem kell, hogy gyorsan megkóstoltunk mi is mindent, így a vacsi le is volt tudva. Isteni cigere vagy milyen fánkot sütöttek az asszonyok, na nálam ők voltak a nyerők. :) Anyukám átvette a babysitter szerepét, így én kicsit apával lehettem. Még lipityókáztunk is. :) Nagyon jól éreztem magam, rég voltam ennyire gondtalan érzésben. Larát mindenki imádta. Rendkívül jókedvű, kiegyensúlyozott, barátságos, mosolygós és közvetlen kislány. Többen akarták megenni. Ez utóbbit inkább a majdnem részeg emberek tették volna, de szerencsére nem történt meg. :) Megünnepeltük Larám féléves szülcsinapját, megkapta anyáéktól a Fischer Price kutyusát, aminek hihetetlen mód örült, és a kutya teljes egészében nyálas lett. :)
Eléggé elfáradtunk, Larát sem kellett altatni, a rácsos ágyában rögtön fürcsi után el is aludt. Nagyon jó volt, mert csak kádat kellett vinni, de mivel otthagytuk, legközelebb már az is lesz. :)
Másnap reggel korán kelt a kislány és mivel nem akartuk apát felébreszteni, egy bögre kávéval és nyakig pulóverbe beöltözve fél 6kor elindultunk sétálni. Mondanom sem kell, hogy k...va hideg volt és olyan álmos voltam, a gyerek meg olyan jót aludt a kocsiban, hogy majdnem én is lekuporodtam mellé a földre....szépen néztünk volna ki. :)
Apa felébredt, a szülők felébredtek, lecsót reggeliztünk és elindult a nap. Ellátogattunk Kőszegre és képes voltam leégetni magam a város sétáló utcáján. Ilyet legutóbb a főiskolán csináltam. Kicsit éreztem, hogy felszabadult vagyok. Táncoltam a központban felállított színpadon. Majd meghajoltam és megvető és értetlen pillantások közepette eljöttem. :) De nem ismer senki és mi nagyon jót szórakoztunk. :)
Apa este elindult haza, mi meg a második esténket is borozással töltöttük. Hamar lefeküdtem, kivette az erőmet a séta.
Apa nélkül rossz volt a nyaralás, de még így is jól éreztük magunkat. A végére egészen megszoktam. :)
Fürdetni segített anya. A többi reggelt már úgy töltöttük, hogy kettesben néztük Larával az RTLklubot. :) Ellátogattunk még Szombathelyre, meg átmentünk ausztriába is. Nagyon szép hely és mintha teljesen más világ lenne mint magyarország. :( Elmondhatatlan tisztaság, rend....
Velemen láttam életemben először becsület-kasszát. A nénike kiteszi egy asztalra az utca szélére a portékáját, meg egy befőttes üveget vagy dobozkát és kiírja mindenek az árát. Akinek kell odamegy, bedobja a pénzt és elviszi a gyümölcsöt. Még arra sem volt pofám, hogy egy szemet megkóstoljak. Nagyon tetszik ez a dolog, de itt nálunk még az asztalt is ellopnák.... :(
Az utolsó éjszakánk elég rosszra sikeredett. Lara elaludt, majd megébredt. Először a fogára gyanakodtunk, hisz annyira fájdalmas sírása volt. Majd apukám mondta ki a legvalószínűbb megoldást. Lara 3barackot bevágott. Lehet, hogy ez volt a gond. Fél 11ig korzóztunk vele, felváltva anyával. De amint meglátta magát a tükörben, elfelejtett sírni. Mi már annyira fáradtak voltunk és Lara is túlpörgött, hogy már csak röhögni tudtunk. Én a fáradságomon kicsit segíteni akartam és nekitámaszkodtam a zuhany függönynek. A mai napig nem értem milyen megfontolásból gondoltam azt, hogy egy függöny meg tud engem tartani. Mindenesetre bezuhantam a zuhanytálcába, a majdnem alvó gyerekem anyukám kezében, anyukám majdnem bepisilt a röhögéstől, Lara újra kivirult és kezdődött minden előröl. Besokaltunk és kivittük a hűs hegyi levegőre. Odaadtam apukámnak, ringassa kicsit ő is. Nem kellett sokat. Nagypapa szerető ölelésében pillanatokon belül elaludt, letettük és reggelig fel sem kelt.
Másnap összepakolás és hazaút. Lara szintén végig aludta az utat. Még jó is, a 0-ás úgy bedugult, meg az M5 egy nagy baleset miatt, hogy csak idegesített volna minket, ha sír. Hozzáteszem én is aludtam végig. :) Jó kislány voltam. :)
Sajnos hazaértünk és vége ennek a jó kis pihenésnek. De vége kell hogy legyen valaminek ahhoz, hogy újra kezdődhessen. ŰŰŰ,de bölcs voltam most :)
Ja, az első képen a piros kabát ausztriai szerzemény, nagypapi vette kicsi unokájának, hogy télen ne fázzon. Na addigra pont bele is nő. :) Olyan cuki, nem?

puszi nektek, jó éjt

0 megjegyzés: