CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 20., csütörtök

Chocolate cookies

Sütöttem karácsonyi sütit. :) Ügyes vagyok, a tervezett sütikből, mindössze 10 égett oda. :D De ez mind azért volt, mert fellélegeztem, hogy igen, 5 tepsi kész, a hatodikból kiszedtem a már megsülteket, a maradék tizet elfelejtettem. Hát ez van :) Lényeg hogy fini chocolate cookies lett.
Finom narancs illat volt a lakásban és közben hallgattam a rockos és dj-s és mixes karácsonyi nótáimat. Lara aludt, ezért nagyon gyorsan haladtam.
A karácsonyi ajándékokat már mindenkinek beszereztük, csomagolással még tartozom, de még ez a hangulat nem kerített hatalmába. Immáron második éve, hogy Jóbarátokat nézek minden mennyiségben, de mióta Lara mászik, kevesebbet. És ma végre ezt is elővettem és megnéztem belőle egy egész évadot. Verám gondoltam rád! ;)
Ha jól hallom a csajom ébren van, nagy teljesítmény volt tőle ez a 15 perc :( De megyek és legalább nézhetek még több Jóbarátokat ;) András sokáig dolgozik, így nem szól rám, hogy ezt már uuuuunnnjjjjaaaaaa :)
küldök virtuális sütit és puszit mindenkinek akinek szüksége van rá.

5 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Nnna, még egy közös platform, imádom a Jóbarátokat...

Hétvégén pl könnyesre röhögtük magunkat apával az IKEA-ban, mert láttam egy meghatározhatatlan plüss izét piros karácsonyfa díszek között, amire ráböktem és csak annyir mondtam: karácsonyi tatu...:D:D:D

szorsi írta...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Akkor tom hogy nézett ki :D
Milyen sok a közös bennünk, hihetetlen :D pusszancs

beja10 írta...

Szia!
mekkora tepsid van hogy 5 tepsivel sütsz? Vagy sok tésztát kavarsz be? Én mostanába nem sütöttem majd karácsonyra.Lesz méteres zserbó meg kókusz tekercs.további jó próbálgatást puszi.

szorsi írta...

Bea majdnem 100 süti lett :D három családra sütöttem nagy tepsiben, majd egy kiló lisztből :) de nem fogok legközelebb :D csak kevesebbet, bár így ha elrontanám, egy családnak tuti maradna elegendő. de sikerült :) pussz

Globetrotter írta...

Na most jutok csak ujra gephez, es probalok potolni. Csokis suti johet mindenkepp :-) es kozben megsugom, hogy miota bejelentettem ocseimnek, hogy fogom es viszem az osszes Friends evadot, azota nalunk is allandoan az megy :DDD