CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 12., szerda

Elég régen írtam már érdemlegeset, most megpróbálok emlékezni az elmúlt napokra. Először is Túrónak most nincs net, úh várjatok türelemmel! :)
Szóval az elmúlt héten kihasználtam az időt és minden napomat Rita barátnőmmel töltöttem, aki sajnos visszament dolgozni. Így bepótoltuk a beszélgetéseket előre is. Szombaton FRSZ-es mikulás ünnepségen voltunk, Larácskám annyira jól tűrte, hogy el sem hittem. Volt zenekar, meg játékok. Apjával limbóhintóztak. Lara volt a legkisebb, így gyakorlatilag ő nyert, mert neki nem kellett lehajolnia. Készültek képek, majd linkelem őket. Gyorsan az elején meg is kapta a csomagját, mondván, hogy ő biztos nem tud még verset mondani... Nemtom mit szólt volna a télapó, ha csajom elmondja neki az egyik leghosszabb verset :) De nem erőltettük, öreg télapónak úgyis sok volt a dolga. De a csajszinak nem volt elég a saját csomagja, ezért belemászott a dobozba, ahol a többiek ajándéka volt és vette ki, a télapó meg az ő kezéből. És kinevezte kis krampuszának. :) Annyira édes volt. És barátságos. Odament egy idegen nénihez és az ölébe ült :)
Délután Zsuzsi kolleganőmékhez mentünk, Larának ott is megjött a miku, egy kötött sálat és sapit hozott, amit Zsuzsi csinált. Annyira jól áll neki.... :D
Vasárnap Békéscsabán voltunk, terveztem, hogy meglátogatom Icó barátnőmet, 4hónapos Jázmin, de nem jutott idő rá, úgyhogy 25én mindenképpen szakítok időt, sőt ott kezdünk és akkor biztos, hogy nem marad ki idén :)
Hétfőn esett egész nap az eső. Baromi szar idő volt, a kedvem is rossz volt, de Larát nem viselte meg annyira a bezártság. Nagyon jót játszottunk.
Kedden, na erre nem emlékszem... :D Ja, de mégis. Rita hamarabb végzett ezért beiktattuk az utolsó közös forralt borunkat. Megvettem még egy-két ajándékot karácsonyra.
Ma anyukámmal lófráltunk egy picit délelőtt és Lara csak fél órát aludt ma :( De nagyon bírta. Délután volt egy kis holtpontja, de előtte is utána is olyan édesen játszottunk. Rengeteget kommunikál, körbesétál fal mellett a szobában és mindent pakol és vesz a szájába. Talált egy reggelről maradt eldugott kis virsli darabot a székében, megette vacsira :D Ja, igen, merthogy rengeteget eszik a csaj. Két virsli, egy zsömle és egy mandarin volt a reggelije, plusz a szokásos tápszer adag. Rengeteg puszit ad már, és mindenkinek, a macinak, a falon a képnek, a tapétának. Na mondjuk ezen utóbbit nem értem... :D még csak nem is szép a tapéta.
Ha meghallja, hogy csörög a zárban a kulcs, akkor figyel és indul el a zaj irányába. Annyira tud örülni a látogatóknak. :) Nagyon barátságos kislány. Nagyon szereti mindenki. És dagad a májam, mert akivel találkozunk, mind azt mondja, hogy jajj de gyönyörű kislány. és tényleg az! Jó géneket örökölt :)
Kitaláltam, hogy mit sütök szentestén. Olyan furi belegondolni, hogy ez lesz az első karácsonyunk és ezt már hármasban ünnepeljük. Nekem nagyon gyönyörű családi karácsonyaim voltak gyerekkoromban és remélem, hogy Larának is meg fogom tudni teremteni azt a meghitt szeretetteljes légkört, amit én kaptam anno. Nagyon készülök rá, már megvettem a vaniliáskarikákat, megvannak a filc-díszek, amik nem törnek :) De a függöny égősort még mindig nem tudta andrás felhozni a garázsból, mert mindig sötétben ér haza, lámpa nincs lent, én meg larától nemtok keresgélni. Hát majd meglesz tavaszra :D
Cincikének már olyan hosszú a haja, hogy belelóg a szemébe. De levágni nem engedi meg nem is nagyon akarom, úh majd feltűzöm neki, ha azt egyáltalán engedi. Nőhet még, majd copfba kötöm.
Jaaaaaaaaaaaaj tegnap mi történt. Egészen kakás napunk volt. Az, hogy pici kora óta nem folyik ki a pelusból azt hittem már így marad, na nem! mentünk fürdeni, mert atomkakit produkált. Majd este fürdés előtt, kapom le róla a pelust, és mindig megnézem van-e tartalom, most nem. A pelus leesett a földre, Lara belelépett :D Ezt gyorsan észrevéve, felkaptam a lábát, hogy leszedjem a talpáról. Na, de rossz talpacskát sikerült felvennem, ezért a másik a combomon landolt, azután lecsúszott a földre. Majd leült és megfogta a talpát. Elkaptam a kezét, akkor toccsant a tenyeremben. Gyerekek, én úúúúgy röhögtem....
Na ennyit mára, jó éjt!

8 megjegyzés:

Eszter írta...

Beszarás!!! :D Tök jó, hogy ezen Te tudsz röhögni... mert én is, ha nem velem történik! Pusszantás!

szorsi írta...

Besztercém, pont ahogy megbeszéltük! :) pusziiii

Túró írta...

Orsikám gyorsan vegyél lottót!!:D:D Küöszönöm,hogy tájékoztattad a népet a távolmaradásom okáról,drága vagy!♥♥♥ És olyan jó volt beszélgetni Veled!!! Millió puszi az édes,ügyes Larának,meg persze Neked is

Reni írta...

Tegnap éjjel vagy ma hajnalban azt már nem is tudom...de én is kaki kommandót játszottam!Emlékszel még a tiétekre?

szorsi írta...

Renikém nem tudom elfelejteni!!! :) Annyira király volt. És ez valamelyik nap megint megtörtént. Éjfélkor kellett ébresztés nélkül pelust cserélni. De akkor sikerrel jártatok ti is nem? :D

beja10 írta...

Szia Orsi!
Olvasom jól vagytok mi kimaradtunk még eddig a kakikommandóból.Olyan volt hogy a hasa közepétőla háta közepéig de rutinból megoldottuk.Az jó ha anyuddal elküldöm a kisruhákat?Puszi jok legyetek.

szorsi írta...

de drága vagy! igencsak úgy néz ki, hogy sosem jön össze ez a tali. :( anyáék vasárnaptól nincsenek. csak holnap utoljára. aztán szerintem már nem dolgozik. de szombaton ott ebédelek, ha gondolod, amíg lara durmol átugrok hozzád. nos? :)

beja10 írta...

Itthon leszünk gyere nyugodtan majd beszélünk telcsin.puszi.