CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 21., péntek

puff

Lara ma izomból lefejelte az üvegasztalunk lábát! Már olyan régóta szeretném elrakni, de senki nem hiszi el, hogy baj fog történni. Hát most megvan, de szerencsére egy púpon kívül más nincsen. Nagyon megijedtem, azt hittem, hogy vagy betörik a feje, vagy minimum elájul. Borzasztó nagy volt. De ez már nem az első nagy esése a gyereknek, a bébihordós nagyobb volt. Csak vannak védőszentek. Te jó ég, képes vagyok 6 sort írni egy dologról. :D
Nem találom a függöny égősoromat. És nagyon el vagyok keseredve. Holnap András azt mondta, hogy veszünk egyet. Annyira szerettem, mert szép volt... de hova tűnhetett.
Felfűztem a bababiztos díszeket, pillecukrot, vaniliáskarikát, filc-díszeket. Már jöhet is a fenyőfa, hogy felrakjam... de addig még alszom 3at :) Csak eltelik már. :)
Ma mentünk volna egy kedves barátunk koncertjére, de logisztikailag nem megvalósítható a történet, ezért most elmarad. Majd legközelebb
Viszont holnap megyünk a motoros barátainkkal karácsonyi party-ra. Jajj de várom már :D
Most megyek, Besztercével jót beszélgettem, Lara evett, megyünk Jóbarátokat nézni :)

2 megjegyzés:

beja10 írta...

Szegény Lara.De sajnos ilyen előfordul Máté a szekrény sarkát kapta el és a fél arcán ott volt a szekrény csíkja és egy idő után kezdet neki lilulni sárgulni.Azt már megfigyeltem mindig valami ünnepre törik össze magukat nehogy jó képek legyenek róluk.Vigyázz a csöpp lányra puszi.

Mariannka írta...

Gyógypuszi a púpos kis buksikára! :)