CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 27., csütörtök

Karácsonyi áttekintés

Itt vagyok én is. Szóval a karácsonyról annyit, hogy szerintem nagyon jó volt. A fát már 23-a este felállítottuk, biztos ami biztos alapon, így legalább Lara nem piszkált bele. Ugyanis amíg csak a földön és ágyon voltak a díszek, alaposan megkóstolta mindet. Szóval András altatott én meg készültem. Még sütöttem is :) Reggel a csilli-villi fenyőfát nagyon megbámulta a kiscsaj és semmi nem tántorította el attól, hogy ő bizony leeszi a pillecukrot első körben. A zoknijához ragadt a keze :) az arca ragadt, abba beleragadt a por. Írtó vicces volt. Az már kevésbé hogy én is ragadtam, mint egy légyfogó.
24-én anyukámékhoz mentünk ebédre, aztán irány haza, hogy hármasban ünnepeljük az első karácsonyt. Anyáéknak óriási magas fenyőfájuk van, tisztára elvarázsolta a kiscsajt, bár leginkább az alsó részen lévő leszedhető sárga dísz nyerte el a tetszését. Úúúúúgy tud örülni valaminek, amit megszerez. Annyira édes ahogy lelkesedik dolgokért. :) Nagypapám csinált a dédunokájának fából egy asztalt, egy kis széket kipárnázva, karfával, meg lábtartóval stb. Majd teszek be képet. Hám is van rajta, hogy be tudjam kötni és véletlenül se boruljon ki a csajszi. Nagyon gyönyörű lett. Le van festve szép barnára... Olyan sokáig ült benne Lara, nagyon tetszett neki. Tata kapott a Fordjához egy robokutyát és azt neki adta a bébinek. Világít, zenél, bólogat, hát ez volt a legsikeresebb játék. :) Tologatta a kis asztalán, mintha tudta volna, h úgy kell.
Larám mandulagyulladásos. Ez egy gáz ajándék volt neki, de így alakult. Azért tudott örülni minden csomagolóanyagnak. :) Meg doboznak, meg papírnak. Ajándéknak nem soknak :)
25-én Békéscsabán voltunk, reménykedtünk abban, hogy Lara nem lesz lázas, és akkor nyugodtan elindulhatunk. Nem volt semmi gond. András szüleinél voltunk és nagyon jól éreztük magunkat. Rengeteg ajándék volt a fa alatt. Az elmúlt két nap alatt nem aludt túl sokat rengeteg input érte :) Napi fél órával beérte... aztán 25-én pl 10-ig fent volt és egyedül olvasott a kuckójában. Majd teszek erről is fel képet.
26-án úgy volt, hogy jönnek a rokonok, de másképpen alakult, így mivel már meg volt beszélve, hogy megyünk anyáékhoz, megtartottuk a születésnapomat.
Nagyon szép ajándékokat kaptam mindenkitől karácsonyra meg születésnapra, volt benne nagyon hasznos, nagyon gyönyörű és nagyon különleges. Larám is csuda jó dolgokat kapott, bár neki ez még igazából nem volt más, csak sok ember világító fával és sok-sok csörgős zenélős papírral és műanyag dolgokkal, amiket a felnőttek játéknak hívnak :)
Elmaradhatatlan ajándék számomra minden évben a pizsama. Lehet, hogy sokatoknak ez fekete listán van, de én imádom őket. Minden karácsonyra vagy születésnapra anyukámtól kapok egyet és úgy örülök neki. Sajnos ki kell selejtezni a többit, mert nyilván elhasználódik, de a legkülönlegesebb darabok azért megvannak! András hatalmas örömére, mert így ő kevésbé fér a szekrényben el. :D
Nem találom az adatkábelt, amivel leszedhetném a képeket, de megkeresem és este megkapjátok őket.
Ma pedig jönnek a kolleganőmék, nagyon várom már őket. Úgyhogy megyek is készülni. Iszunk forralt bort megiiiiiint :))))))))) puszi

0 megjegyzés: