CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 28., péntek

várva várt képek

Sikerült a képeket felrakni, egyetlen gondom van csak, kronológiailag (de nehéz szó) pont fordítva vannak, úh lapozzátok lentről fel. :) köszi
Köszönöm mindenkinek a sok telefont, e-mailt, képeslapot, wiw-mailt, sms-t, Beszterce nem bántó tűzoltós viccét :D, és blogbejegyzést és kommentet. Remélem semmilyen csatornát nem hagytam ki. Ancsám! csodaszépet írtál! :) Lali bácsinak külön puszi :D
Ja, egyébként levágtam Lara haját Békéscsabára menet a kocsiban, mikor aludt. Drága Sógornőm szóvá tette, hogy nem lett talán a legjobb és legközelebb inkább ő csinálja. Mégiscsak fodrász. :)
És vele kapcsolatban kimaradt egy sztori a karácsonyból. Ezt most elmesélem, szerintem írtó szőke nős, pedig ő már barna, én meg sosem voltam szőke. :) Szóval. Régen lejárt a jogsija, de még mindig nem volt ideje arra, hogy elmenjen megcsinálni. Így autóba egyébként sem, de így az ünnepek alatt meg pláne nem ül. Ki vigye őt haza? Hát majd én. Berobbantunk a kocsiba, elindultunk, láttunk rendőröket, meg néhány lézengő autóst, majd megálltunk a ház előtt és bevillant az agyamba, hogy nekem nemhogy nálam nincs jogsim és forgalmim, de még csak a városban sem. Úgy röhögtünk... nem fogom elfelejteni soha.... de lett volna mentségem arra, hogy ne büntessenek meg, mégiscsak rendőrrel vagyok, és nem félek használni... :D
Ennyi a szöveg, jöjjenek a képek

Szóval ez a bizonyítéka, hogy Larka már 10 lépést tesz meg egyedül. És most először lefarolt az ágyról. Julibellám, látod megéri ha jártatod a szád nekik?! :D


Ez akár az orosz Virski együttes guggolós számának lehetne egy eleme, de nem az.
25-én Larának egyáltalán nem volt kedve aludni, ezért apa mellett a kuckójában olvasott, hálózsákban 10ig.
Anyósomék karácsonyi ajándékának a dobozában.
A tortám. És a háttérben én. A fejem még véletlenül sincs a fotón :) amelyiken meg rajta van, az elég vicces, úh nem kapjátok meg. Beéritek most a feliratommal :D
Lara szerelte apósomék asztalát.

Ezt az órát Andrástól kaptam a születésnapomra. Nagyon gyönyörű szerintem. Nem látszik túl jól, de csillagocskák vannak a számlapon, a 12-es és a hatos is kövecskés és a számlap mellett az ezüst részen is van egy csillagocska két ága.
Lara barátkozik az égősorral. Hozzáteszem, ma már annyira jó pajtások, hogy nyalják egymást. De ezt inkább csak Lara gyakorolja. Az égő szerencsére nem nyalt még vissza :D

Díszített....
Ezt az asztalt és széket csinálta a nagypapám Larának karácsonyra
És itt van robokuty. De elvettük tőle, mert ha rákötöm mp3 lejátszóra, akkor hangszóróként üzemel. Szóval felnőtteknek való, de világít és ez nagyon bejön a csajnak.
Apukámmal...
Nagyon huncutok együtt...

Ha a világ mandarinból állna....
Sosem elég belőle...
FRSZ mikuláson limbóhintóztak

Ezt a sapit és sálat (a háttérben lévő) legkedvesebb és egyben egyetlen kolleganőm kötötte mikulásra

4 megjegyzés:

Reni írta...

Ennyi kép közül nem is tudom melyikre reagáljak!A nagypapa asztala viszi a pálmát azt hiszem...na a tortádat is bámultam egy darabig,nagyon guszta!!!

Névtelen írta...

Orsi nagyon jól válogattál, nagyon szuperek a képek!!!:) És külön gratula az órához. Nagyon szép. :)

Eszter írta...

az azstal nagyon kalssz! örök emlék marad a nagypapádtól! És a sapi is nagyon tetszik! Nekem egyik barátnőm sem tud kötni :(

Zadri írta...

Nagyon jók a képek :) És megkaptad az órát teeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D