CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 4., kedd

Tettem fel pár képet a buliról. Elég jól voltam még tegnap is, Győzike másik felét átaludtam :) Kellett a pihenés, azt hiszem... Úgyhogy ezer köszönet a drága uramnak, hogy megcsinálta helyettem a házimunkát.
Ma pedig Ritus barátnőmmel forraltbort reggeliztem a karácsonyi faluban. Gondoltam ám rátok :) Beszterce leginkább rád, mert hogy te a bulin lélekben is velem voltál :) De Brüsszelt is kihagytad :( Na, majd legközelebb. Ja: utánvéttel adtad fel? És amit a múltkor kérdeztél tőlem, hogy tudom-e azt már megtudtad? (ő érti, ti nem :D )
Na, ennyi, ettől a reggelitől éhes lettem. puszi

6 megjegyzés:

Eszter írta...

Nem is kérdeztem mert azt mondtad, hogy majd te kitalálod a múdját. Dehogy utánvéttel adtam fel! mennyééé mán! :D Amúgy még csak ma du. fogom. Veled vótam hát! Tudod, hogy mikor buliztam utoljára? Szerintem még nem is buliztam buliztam soha... ha jobban belegondolok.

Eszter írta...

-buliztam ú=ó amúgy jól írtam :D

Névtelen írta...

na ide is komment oszt mék mán aludni :))
Jók a képek...főleg a kifekvős :D:D:D:D
oszt különben meg azé járok ide,hogy ércsem is mitet írsz,de ha rébuszokban beszélsz,akkor .... ? :(

FRIDA írta...

panna voltam..vagyis frida...elnyomtam vmit :(

Túró írta...

Szia! Hoztam má egy pár sort Neked,bár szinte semmi nincs a fejgörcstől gyötrött agyamban. A képek jók,az utolsó címe lehetne:Tájkép csata után! Millió pusza

Zadri írta...

Hú de kegyetlenek vagytok, én nagyon kiváncsi fajta vagyok, most meg magamra hagytok lyukas oldalammal? :D