CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. december 13., csütörtök

Vera&Starbucks

A nagy rohanásban kimaradt egy gondolat. Vééééégre találkoztam Vera barátnőmmel, aki hazalátogatott egy rövid időre Magyarországra. Nagyon boldog voltam, hogy újra látom, és milyen soká fogom megint... Addigra már jó idős lesz a pocaklakója.... :) És ahogy ígérte tényleg megkaptam azt az ajándékot, amire már nagyon vágytam, (tudtán kívül, mert csak ráérzett) és tényleg csak az nincs ráírva, hogy Orsinak :) Nektek nem mond úgysem semmit az ajándék, de nekem hatalmas boldogság!!!!! Nagyon szépen köszönöm itt is! Szombaton tali újra! puszi

4 megjegyzés:

Eszter írta...

Drága! Azé1 Leírhattad vóna, hogy mi az! Most így hogy éljem tovább az életem? Plíííííz! De marha gyorsan! :D

Eszter írta...

azé'

szorsi írta...

Egy karácsonyi starbucks-os termoszt, de majd teszek fel róla egy képet :)

Globetrotter írta...

Draga - kepzeld tegnap teljesen betaknyosodtam, de ugy, hogy ejjel sapkaban kellett aludnom. Nem hallok, nem kapok levegot, es az egesz fejem be van dugulva :(( most probalom kikuralni magam. Vettem torok almateat, az tuti segit; de lehet az egesz hetveget vegig fekszem, hogy jobban legyek. Viszont akkor hetfon delutan Karesszal egyutt ugranank be meglatogatni benneteket! Majd meg kuldok SMSt!xxx (en is a termoszod tesojabol szurcsolgetem a torok almateat :)