CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 29., vasárnap

Hétvége






Újra itt vagyok. A meleg még mindig velünk van és én egyre jobban utálom. Néha nagyon hiányzik az, hogy pulcsiban és farmer naciban sétáljak. De erre azt hiszem még várnom kell.

Nagy hír, hogy kint van a második fogacskánk is, bár ezt már írtam.

Tegnap sógornőm jött hozzánk és itt is aludt. Bent fektettük le a gyerekszobában. Reggel fél 6kor szólt is a baba, hogy ő már nem szeretne aludni, ezért etessük meg. Gyorsan felkeltem, kihoztam közénk, hogy Ancsa tudjon aludni, de kicsivel később megkapta Lara kakis pelusát maga mellé, hogy tudja milyen is az. :) Este még boroztunk, Lara szerencsére hamar elaludt. Másnap anyósomék jöttek. Nagyon régen voltak nálunk, a gyerkőc hirtelen meg sem ismerte őket, csak sírt. De kicsivel később megbarátkozott velük és nagyokat játszottak.
Lara kapott egy csomó ajándékot. Volt ami egyenesen franciaországból jött. :) Meg András szülei is hoztak egy micimackós mesélős zenélős játékot és Ancsa kedvesétől is kaptunk egy tök jó kis játékot, amit a csajszi birtokba is vett. Tetszik neki.

Apukámmal pénteken lecsót csináltunk. Annyira istenire sikerült. Megtudom én is csinálni, de amit ő készít, az verhetetlen. Csak úgy mint a halászleve.

A lányom rettenetesen akaratos és azt hiszem kezd hisztis lenni. Nem tudok mit csinálni vele, amikor elkezdi. Megfeszíti magát és ordít. Na, ilyenkor csak az segít, ha felveszem. De a hét és fél kilóját már nehezen tudom cipelni. Ráadásul ha nem kapja meg azt amit kinézett akkor őrjöng. Néha sikerül elterelni a figyelmét, de nagyon okos kislány, rájön. Nem tudom miért csinálja ezt, remélem hamarosan leszokik róla. Megpróbálom hagyni egyedül, úgy hogy mellé ülök, de egy idő után olyan keservesen sír és aztán köhög, hogy megsajnálom. De nem lesz ez így jó. :(

Pénteken aranyos volt Lara. Amíg Túróval msn-eztem, addig magára rángatta az ágytakarót és nem láttam semmit, csak egy hatalmas púpot, amelyik hangot adott ki magából. Lefényképeztem rögtön. Amit viszont ma csinált, nem sikerült lencse végre kapnom. Épp meztelenkedni készítettem elő, amikor a csupasz popsijával elgurult a párnáig, hanyatt feküdt, fejét a párnára helyezte, mint mi szoktuk, egyik lábát felemelte, kezét a térdére rakta, és nézte a tévét. Annyira elcsodálkoztam, hogy mire észbekaptam és hoztam a fényképezőt, már elgurult. :)

Szombaton elfelejtettünk Ancsával edzésre menni. Ha András nem tesz egy megjegyzést, ami kapcsolatos az edzéssel, akkor még azt is elfelejtem, hogy elfelejtettem. :) Mindegy, majd kedden.

Most lefekszem aludni. Mindenkinek jó éjszakát kívánok.

2 megjegyzés:

Reni írta...

Nagyon tetszik a pelenkás kép! De mi a gyerek fenekére szoktuk tenni!

sz_orsi írta...

reni akkor lehet azért pisis minden, mert mi nem rendeltetés szerűen használjuk :)))