CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 16., hétfő

Kánikula

Borzasztó meleg van és én nagyon nehezen viselem. Laráról már nem is beszélve. Használjuk a klímát, de nem merem nagyon lehűteni a szobát, meg ne fázzon. Viszont az ő szobácskájában 32fok körüli a levegő. A nappaliban kellemesebb az idő. Letettem a padlóra, ott még jobb és legalább tud mozogni. Kimentem a konyhába, gondolva azt, hogy teljesen biztonságban van, lentebb nem eshet. Hááát...:) azért sikerült a parkettára gurulnia! Nagyon mozgékony, szinte mindenhova eljut, elgurul, nyújtózkodik és már kúszó mozdulatokat kezd produkálni. De elindulni még nem tudott. Nagyon ügyes kiscsaj, büszke vagyok rá! :) Az én lányom ;) És ma még sétálni sem mentünk ki. Ugye mi 7-negyed 8kor már alszunk, tehát mire lehűlne a levegő, hogy induljunk, már alszunk. Reggel fogjuk majd elkísérni apát, ha lelket tudok magamba verni, mert akkor talán még nincs olyan hőség. Nagyon megvisel ez az idő, tisztára mintha öreg lennék. :)

Nem is írok semmi többet, igyatok rengeteget és vigyázzatok magatokra! :)

puszi

0 megjegyzés: