CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 25., szerda

Hűvös

Köszönöm a visszajelzéseket. Persze, hogy nem kötelező a komment, de néha jól esik ha olvashatom mit gondoltok és milyen tanácsaitok, jelzéseitek vannak. De megnyugodtam. :)

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSSSSSSSSSSSSSS itt a jó idő! Gondolom ennek mindenki nagyon örül. Élvezzétek ki amíg tart, szerintem egy napotok van rá. Délután megyek is sétálni, ha nem lesz olyan borzasztó nagy szél. Ha lesz, akkor csak kidugom az orrom. :) Meg Laráét is :) Nagyon jót aludtam, alig tudtam felkelni reggel, mikor a kiscsaj kelt. De sikerült. A baj az volt, hogy beleálmodtam a gügyögését és a nyüszögését, aztán a sírásnál rájöttem, hogy már nem álom. Szegénykém. Tuti nagyon éhes volt, mert úgy benyomta a tápiját rekord idő alatt, mint még soha.
Tegnap voltam ugrálni. Sajnos a múlt héten kedden nem tudtam elmenni, aztán a többi elmaradt, úgyhogy olyan volt, mintha az első alkalommal mentem volna. Majdnem megfulladtam. De nem gond, a következőnél jobb lesz. Szombaton pedig a sógornőmet is elcipelem. Nem azért mert eltunyult, sőt kifejezetten csinos és már elég régóta táncol, úgyhogy nincsenek súlyproblémái, csak hogy megnézze ő is milyen ez.

Na, rohanok. Elvégzem a dolgom és hűsölök! Szép napot!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hunde jo hohy nálatok is hüvös van hát nálunk is süt a nap de fuj a szél ,én is jot aludtam az éjjel végre

Globetrotter írta...

Orsikam, aztan ovatosan a rohanassal, ki ne melegedjel megint :) csak lassan, elvezd ki a huvoset :DD
Ui: amugy a kommenteles dolog oda-vissza el am!!!