CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 21., szombat

Még mindig meleg

Elhanyagoltalak titeket, de most akkor írok. Nincs szerencsém ezzel az időjárással. Nagyon utálom és nagyon szenvedek. A legrosszabb az, hogy Lara is. Szegénykém amint lepancsiztatom, máris tiszta víz.
A héten szerdától anyáéknál voltam a kertben. De nem merészkedtünk ki, csak kora délelőtt. A ma reggel viszont elég hűvösre sikeredett, azt hittem ilyen is marad. De sajnos nem. Eléggé felmelegedett az idő. Bár most csak 41-et, de tegnap 44-et mutatott a kocsi hőmérője kinti hőnek. Fúúúúj
Larám tegnap jakuzzizott! Igaz a fújókát nem kapcsoltam be, nehogy a buborékoktól megijedjen, de élvezte. Anyukám ült be vele, én meg kint örvendeztem, hogy milyen csodaszépen fentmarad a vízen és még a lábtempója is tökéletes. 6hónapos koráig lehet babaúszásra vinni, onnantól elfelejt úszni. Mi nem visszük, de a jakuzziba gyakorolhat. A vizet elég jó hőre, 35fokra állítottam, nagyon kafin lehűtött minket. Merthogy ma is volt bent a csajszi. Csak ma én fogtam és véletlenül belekortyolt és megijedt és sírt. De aztán néhány úszó béka megnyugtatta. :)
Ez volt délelőtt anyáéknál, délután a szomszédtól kapott bébi medencében nyomult, hihetetlen módon élvezte. A kis halacskákat a medence oldaláról fél órán át próbálta levakarni, mígnem rájött, hogy ez nem olyan. :)
Csuda barátságos kislányom van! Senkitől nem fél, mindenki kezében elvan, és mosolyog mindenkire. Nagyon büszke vagyok arra, mikor megyünk a városban, vagy találkozunk ismerősökkel és dícsérik, hogy milyen gyönyörű és barátságos és jó gyerek. Igen, ő számomra a világ legjobb, legszebb, leglegebb csöppsége. Bár gondolom mindenki így van a sajátjával. És csodálatosan fejlődik. Elindul az ágy egyik végéből, elgurul a másikba, majd vissza. Tegnap este apát kiűzte az ágyról, mert a forgása miatt nem tudott olvasni. És menekülőre fogta. :)
Ma betermelt egy csomó zöldborsó főzeléket. Szerintem írtó szar íze van, de csak úgy nyelte. Ezután lecsúszott még 140 tápszer és jöhetett a pancsi. Azt hittem kijön belőle, mert úgy fickándozott a medencébe. :) Sajnos a fényképezésről lecsúsztam, de lesz még rá alkalom és akkor teszek fel jakuzzisat is.
Most alszik. Kivette az erejét a nap a víz a sok ember. Mert ma anyáéknál vendégek voltak. Nem olyan régen Lara meg volt szeppenve ennyi ember láttán, de most....tiszta mosoly :) Az egyik házaspár haza is akarta vinni. Aztán a kapunál zsebellenőrzés lett volna, hogy tegyék ki a kanalat, villát, Larát. :)
Sajnos régen láttam a sógornőmet. Úgy volt, hogy megpróbál eljönni csütörtök-péntek. De nem jött össze. Egyrészt már beszélgetnék vele egy jót, másrészt meg sem fogja ismerni a csajszit. Hiába látja a fényképeken, az nem olyan...:(
Reméljük azért jövőhéten már összejön a tali.
Larám 3-án lesz fél éves. Ezért pesten vettem neki ajándékot, de aztán apukám lecsapta a kezemről. Egy fischer price-os kutyust kapott, aminek ha megnyomod az orrát, fülét, pociját, lábát, kezét akkor zenél, énekel, ábécét tanít (nyilván majd később). Biztos tudjátok miről beszélek. És olyan kis szeretgetni való. Rögtön mondta az eladó, hogy ezt az anyák maguknak szokták megvenni. Szerintetek miért választottam ezt???!! :)
Na, de ezt apukám kifizette, így tőlünk egy bébiőrzőt kapott, aminek ugyan ő nem örül, de nekünk annál hasznosabb. Ma kénytelen voltam kölcsönkérni egyet, mert ha a szobában alszik, nem tudok kimozdulni, mert nem hallom meg ha sír. Ez nagyon praktikus találmány. Meg anyáéknál is sokat vagyok, ott kertes ház van. Itthon meg most a klíma miatt (ami elég hangos, nem olyan mint a sima klíma, ez mobil) csukni kell az ajtókat és magamat sem hallom :)

na, de most hogy alszik, ledőlök én is. Remélem örültök a levélkémnek. puszi

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia! én örülök hogy végre irtál át én is a meleg miatt nem irok utálom a meleget szenvdünk is elegetk

Névtelen írta...

szió!

Úgy néz ki most hétvégén összejön a találka.Sajnálom, hogy egy kicsit nem mehetünk többen!:-((( (tudod mire gondolok) Pedig a helyzet nem emiatt fog változni!
Na mindegy!
Most mennem kell dolgozni!
Remélem most már jobban bírjátok a kissé ennhült klímát!
Pusza