CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 1., vasárnap

Vasárnap

Lánykám ma nagyon ügyes volt! És kedves is! ugyanis megette az általam készített répa-krumpli főzeléket! Tegnap nem nagyon akarózott neki, ráadásul még minden tiszta répa is volt. Ám a mai napon egy szem répafőzi sem volt se a ruhán, se a kezén, sehol!
Ma is voltunk sétálni az új sportjárgánnyal! ÉÉÉÉÉÉS be tudja kapni a lábát a szájába! Annyira aranyos, ahogy próbálja tömködni.
Mivel apa ma dolgozott, kettesben voltunk csajok! Blogot szépítettünk, főztünk, ettünk, aludtunk. Illetve amikor odafeküdtem mellé, hogy szundítok egy kicsit, hát felkelt és nyomkodta a szemem, belenyúlt az orromba. Szóval az én pihenésemnek annyi. De nagyon jól szórakoztunk! Ő legalábbis 100%-ig. Amikor rájöttem, hogy ebből nem lesz pihenés, ráhangolódtam a játékra. El is ment vele az idő. Annyira okos kislány már és olyan jót lehet vele játszani. Akkorákat kacagott....

Biztos érezte, hogy apa hiányunk van, mert az esti vacsora után, nyomban el is aludt. Ami azt jelenti, hogy 19óra óta szundi van!

Webfetti.com



Ja, és amint látjátok, mostmár tudok smile-kat tenni a blogomba! Ügyes vagyok!

Jó éjt mindenkinek!

1 megjegyzés:

Reni írta...

Na talán ezt már nem felejtem el...És tényleg ügyes csajok voltatok!Nagyon jók a képek!Mi most vagyunk Apa hiányba!Délután fél 3-ig ...Pussz