CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. július 15., vasárnap

Újdonságok

Hú, megint elég régen nem írtam tartalmasabb beszámolót. Az igazság az, hogy annyira pörögnek a napok és olyan sok mindent csináltam, hogy nem volt erőm már írni. Meg igazán közlésre méltó nem sok. Néha skype vagy msn volt a csajokkal, de már úgy szeretnék egy kiadósat dumálni.

A hét amíg apa itthon volt, a nagytakarítás jegyében telt. Én nem is tudtam, hogy ennyi szar össze tud gyűlni évek alatt, amit elteszünk azzal a gondolattal, hogy "majd jó lesz még valamire". Na, most amiről ez jutott eszembe elsőre, azt kidobtam. Lehet, hogy később megbánom. Már volt rá példa, de igyekszem azokat nem hiányolni. Aránylag jól állunk, néhány elszórt ruhadarab még helyet keres, de megoldjuk. :) Lara kisruháit is elpakoltam. Mármint azokat amiket kinőtt. Jajj de pindúr-pandúr volt. És most meg már olyan nagy. Pont tegnap néztem, ahogy a babakocsiban feküdt. Ja, és minden olyan este is eszembe jut, amikor kézben kell elringatnom. A tegnapi is pont ilyen volt, de a kenguru jumps edzés után, nem esett olyan jól. Annyira remegett a kezem-lábam, hogy le kellett vele ülnöm. Na, de rájött, hogy lentebb vagyunk 30 centivel. :)

Tényleg tegnap még edzésen is voltam. Nagyon jó volt, egészen belejöttem. 3 tükör van a terembe, a balszélső kicsit vékonyít. Na, én odaálltam, biztos ami biztos, ha már magamat kell nézni, akkor olyat lássak, amilyen szeretnék lenni. Megtette hatását, a zene is nagyon jó volt, ugráltam és izzadtam. De még egy deka sem ment le. Nem is biztos hogy fog lemenni, de én most tényleg kitartó leszek. (ha nem akkor bíztassatok)
Tegnap történt még valami. Larám visszafordult. Ez annyira megtetszett neki, hogy legalább 10percig mást sem csinált, mint hasra, hátra, hasra, hátra, hasra, hátra. De olyan gyorsasággal, hogy amint leért a keze, már fordult is. Azután gondolom elfáradt, mert hasra feküdt és letette a buksiját is. :) Rásegítettem egy kis kajával és bedobta a szunyát.

Már egészen sok mindent megeszik. Az egész barackok már mennek, van amikor még kevés is. Főzeléket már nagyon szereti, legutóbb spenótot kapott. Sajnos nem tudunk tisztán enni, ezért ebéd után (ami csak pelusban történt) fürödtünk. De mindenhol zöld lötyi volt! Én nem tudom hogyan kéne rászoktatni arra, hogy ne köpködjön, ne dugja a szájába a kezét és ne kapjon be mindent. Gondolok itt az etetőszék biztonsági övére és a pelenkára a háta mögött, valamint a kezemre, amivel az ő kezét próbálom lefogni. Remélem idővel megoldódik, mert ha így haladunk, a tapétán is spenót lesz meg répafőzi krumplival. :) Az üveges bébikaják több mint felét bedarálja egy kajcsira, amit én főzök neki (1répa meg egy krumpli kb 60gr) azt mindet megeszi. Nagyon kis hálás közönség, csak mocskos minden. :)

Túrókám! Mi van veled drága? Annyira régen hallottalak már! Remélem jobban vagy és hamarosan összefutunk msn!

Azt hiszem ennyi így kora reggel. Most látom, hogy nincs is már kora reggel. :) Na akkor megyek is és lendítek a lakáson, míg a családom kétharmada alszik.

szép napot!

0 megjegyzés: